Pianki w czekoladzie

Dzisiaj pomysł na smaczny i szybki smakołyk na przykład na urodzinowy stół dziecka ;)
Uwielbiam właśnie takie przysmaki, które robi się szybko. Nie wymagają od nas dużych umiejętności i jednocześnie wszystkie małe buziaki są zachwycone. 
Dlatego też na Kinder party mojej Ali sporo było tego typu rarytasów.

Kolejną słodkością, którą moje dziecko bardzo lubi są pianki. 
A ponieważ mała rzadko je dostaje - gdy wreszcie może je sobie pojeść to jest prawdziwe święto. 
Jednak zamiast ot tak wysypać pianki do salaterki postanowiłam dzieciakom nieco urozmaicić to małe obżarstwo.
Jak?
Zobaczcie!

Żeby wykonać te moje smakołyki potrzebowałam jedynie:
- patyczków do szaszłyków,
- paczki pianek,
- czekolady
- kolorowej posypki (najlepiej kolorowych perełeczek)

Wykonanie naszych smakołyków jest bardzo proste. Najpierw rozpuszczamy czekoladę na parze. 


Potem nadziewamy pianki na patyczki. 


Następnie moczymy pianki w czekoladzie, a zaraz po wyjęciu zanurzamy je w posypce. Tak przygotowane smakołyki umieszczamy w wysokiej szklance i stawiamy na stole.


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)