Serduszkowa laurka

Nikusiowa babcia Marylka miała niedawno urodziny. Oczywiście obowiązkowo musieliśmy zrobić jej laurkę, postanowiliśmy jednak, że nie będzie ona taka zupełnie standardowa. Tym razem powstało serduszko, które może być podarowane nie tylko babci i nie tylko na urodziny. Idealnie zda się również na Walentynki, Dzień Mamy, Taty, Babci, Dziadka, urodziny, imieniny i na każdą inną okazje :)


Do wykonania użyliśmy:
  • białą kartkę 
  • czerwone farbki
  • dwie małe rączki :)
  • kawałek kartonu
  • nożyczki
  • klej
 

Rączki dziecka malujemy czerwonymi farbkami. Ja użyłam farby akrylowe w dwóch odcieniach, jaśniejszym i ciemniejszym. Na białej kartce robimy odciski tych łapek w taki sposób jak pokazałam poniżej. Następnie z kartonu wycinamy serduszko nieco większe niż nasze odciski. Kartkę docinamy odpowiednio, aby była identyczna jak kartonowe serce. Następnie dookoła piszemy życzenia. Potem przyklejamy kartkę na karton i gotowe :) Ja dorobiłam jeszcze kartonową stopkę, aby nasza laurka mogła stać, ale można też doczepić do niej na przykład sznureczek. Myślę, że też będzie ciekawie :) A tak to wygląda u nas:

Pomysł na serduszkowe życzenia zaczerpnęłam stąd:
http://warsztatmamy.com/2012/01/14/pocztowka-na-dzien-babci-i-dziadka







1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na laurkę:) Muszę sama wypróbować, bo maluszek co najwyżej wsadzi ja do buzi i sprawdzi czy jadalna. Przy okazji zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)