Torebka małej projektantki

Moje dziecko coraz częściej bawi się w projektowanie różnych rzeczy. Jak dotąd na papierze i nie ukrywam, że bardzo pomocne w tym przypadku są tutaj książeczki z serii Lilla Lou, o których kiedyś wspominałam. Tym jednak razem pomyślałam, że Alicja będzie miała wielką frajdę, gdy jej papierowe dzieło stanie się rzeczywistością. Na początek wybrałyśmy prostą pracę, ale muszę przyznać, że wyszła dość ciekawie. I tak powstała torebeczka zaprojektowana przez moją sześciolatkę.
Aby ja wykonać potrzebowałyśmy jedynie:
  • kolorową piankę
  • kawałek rzepy
  • nożyczki
  • klej
Najpierw jeden arkusz pianki złożyłyśmy na pół sklejając je ze sobą po bokach by powstała taka kieszonka. 
Następnie z innego arkusza wycięłyśmy nieco mniejszy prostokąt i zaokrągliłyśmy go z jednej strony. Jego równy brzeg przykleiłyśmy do wcześniej przygotowanej kieszonki, tak by po zgięciu powstała zamykana klapka . 



Teraz bierzemy kawałek rzepy i przyklejamy do torebki tworząc jej zamknięcie. 

Gdy nasza torebeczka babrała już ładnego kształtu zabieramy się za ozdabianie. Oczywiście wszystkie elementy dekoracyjne również wycinamy z pianki i przyklejamy do torebki. W naszym przypadku był to zielony paseczek oraz dwa kwiatuszki. 

 
Na koniec z całego arkusza pianki wycinamy długi pasek i przyklejamy po obu stronach torebki by stworzyć jej uchwyt. 

I oto nasze dzieło!


Powiem Wam, że nie tylko efekt jest fajny, ale i zabawa przy tym jest naprawdę dobra. Polecam!


4 komentarze:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)