ART BOX Galeria Księżniczek

Jak wiecie - bardzo lubimy bawić się kreatywnie. Ostatnio zdarza nam się to coraz rzadziej, niestety. Ale cóż. Różnie to z tym naszym czasem bywa :/ Dziś chciałabym polecić plastyczną zabawę wszystkim tym, którzy nie maja pomysłów na takie zajęcia, a także dla tych, których zapasy przyborów plastycznych w domu jest dośc ograniczona. Okazuje się bowiem, że w sklepach można znaleźć całe mnóstwo różnego rodzaju zestawów kreatywnych, które wewnątrz zawierają już wszystko, co będzie nam potrzebne by stworzyć to konkretne dzieło.

My sięgnęliśmy po ART BOX firmy 


GALERIA KSIĘŻNICZEK


ZAWARTOŚC PUDEŁKA:
  • 3 tekturowe ramki do samodzielnego złożenia,
  • barwne elementy do komponowania obrazków (4 kartki)
  • samoprzylepne pianki dystansowe,
  • instrukcja.

 Samo złożenie ramek nie jest trudne, ale z pewnością musimy w tym pomóc naszemu dziecku. Moja pięciolatka miała z tym problem, wiec sama złożyłam wszystkie trzy kwadraty.


Za to w dalszej zabawie nie musiałam małej pomagać wcale. Towarzyszyłam jej jedynie podziwiając jej dzieła. Moja córeczka doskonale radziła sobie sama. Wydobycie poszczególnych elementów z kartki jest banalnie proste. Po delikatnym wypchnięciu danej grafiki, ta natychmiast wyskakuje. A każdy element jest idealnie docięty.


Alicja świetnie raziła sobie także z samoprzylepnymi piankami. Bez kłopotu umieszczała je na miejscu, odklejała papierki zabezpieczające klej. Naprawdę ta zabawa to istna przyjemność.


 Czasami Ala wzorowała się na przykładach pokazanych w instrukcji, lecz w większości dawała się ponieść swojej wyobraźni. Elementów potrzebnych do niewykonania ramek jest naprawdę cale mnóstwo. Nawet po skończeniu pracy zostało nam jeszcze całe mnóstwo części z których z łatwością wykonałybyśmy jeszcze co najmniej jedną ramkę, a może nawet dwie. A wierzcie mi, że Alicja nie oszczędzała ozdób na ramkach ;)


Rameczki wyszły naprawdę fantastycznie, a moje dziecko było szczęśliwe mogąc zrobić takie piękne dzieła zupełnie sama!


ZALETY:
- piekna grafika,
- solidne i bardzo dokładne wykonanie,
- śliczne kolory,
- bardzo duża ilość elementów,
- łatwość wykonania,
- szczegółowa, przejrzysta instrukcja,
- zabawka nie wymaga od nas żadnych dodatkowych elementów ani dodatkowej pracy. Do stowrzenia dzieła wystarczy sam zestaw,
- zabawa bez kleju i nożyczek, bezpieczna dla dziecka,
- piękny efekt końcowy,
- rozwija kreatywność i wyobraźnię dziecka,
- rozwija zdolności manualne małych rączek malucha,
- cena,

WADY:
- niestety po trzech dniach poszczególne elementy zaczęły odpadać z ramek. Nie wiem czy to wina słabego kleju czy tego, że moje dziecko słabo przyciskało przyklejane części. Tak czy inaczej, wkrótce nasze ramki zaczęły się rozsypywać :/


ART BOX "Galeria Księżniczek" jest zabawką przeznaczoną dla dzieci powyżej 4 roku życia, ale pod nadzorem rodzica trzy latki także mogą się nią świetnie bawić.
Jest to zestaw przeznaczony dla dziewczynki, ale z tego co wiem, jest także wersja dla chłopców z autami ;)
Cena: 31,99zł - jak na kompletny zestaw kreatywny, który nie wymaga od nas dodatkowych elementów sadzę, że cena nie jest bardzo wygórowana.

Moja ocena 4/5 (gdyby zabawka była bardziej trwała, z pewnością dałabym 5/5)
 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna zabawa, ale jak i tak trzeba nadzorować to ja wolę robić ramki przy użyciu tradycyjnego kleju i wszystkiego co znajdziemy w domu, taniej i bardziej kreatywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt jest przeznaczony dla dzieci od 4 lat. Napisałam, że pod nadzorem rodziców mniejsze dzieci mogłyby się nim bawić. Moje dziecko ma 5, a moja rola w jej pracy to jedynie złożenie ramek. Resztą Alicja zajęła się zupełnie sama i świetnie sobie poradziła. Wszystko zależy od wieku dziecka.

      Usuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)