Parking

Nikodem jak na chłopaka przystało ma całą skrzynkę przeróżnych samochodów, mniejszych, większych, plastikowych, metalowych. Największą ich część stanowią zwykłe małe resoraki. A ponieważ dotychczas nie doczekały się one swojego parkingu, postanowiłam im taki parking stworzyć. Wykonanie jest bardzo łatwe, chociaż trochę pracochłonne. Jednak sądzę, że warto poświęcić chwilę, aby zobaczyć na twarzy swojego dziecka wielki uśmiech i usłyszeć tyle podziękowań ;)


Do wykonania parkingu potrzebujemy:
  • karton
  • 6 rolek po papierze 
  • czarny samoprzylepny papier (lub czarna farba)
  • żółty samoprzylepny papier (lub żółta taśma klejąca)
  • przezroczysta taśma klejąca
  • farba plakatowa (u nas różowa)
  • pędzelek
  • nożyczki
  • klej

 Z kartonu wycinamy trzy prostokąty o wymiarach 30x25 cm

Na dwóch prostokątach należy zrobić 20 cm nacięcia równej szerokości. 
Na jednym z prostokątów należy naciąć dłuższy bok, na drugim krótszy.

Następnie kartonowe prostokąty należy obkleić czarnym samoprzylepnym papierem lub pomalować czarną farbą

Z żółtego samoprzylepnego papieru lub taśmy zaznaczamy miejsca parkingowe

Rolki malujemy na wybrany kolor, następnie trzy z nich przyklejamy do prostokąta bez nacięć. U nas klej się nie spisywał więc pomogłam sobie przezroczystą taśmą klejącą. Następnie na wierzch kładziemy kolejny prostokąt, na niego znowu trzy rolki i jeszcze jeden prostokąt. Wszystko sklejamy ze sobą dokładnie.

No i parking gotowy :) Można od razu parkować na nim wszystkie swoje resoraki ;)

Nikodem był bardzo zadowolony z nowej zabawki. Dba o nią i widzę, że bardzo stara się, aby czasem się nie zniszczyła. Parking jest u nas już od dłuższego czasu i mimo, że jest już trochę sfatygowany nadal sprawuje się idealnie. Bardzo cieszę się, że takim drobiazgiem mogłam sprawić mojemu dziecku tyle radości :)




9 komentarzy:

  1. Mój synek ma mnóstwo resoraków.......teraz już wiem co będziemy robić jutro wieczorkiem :) fajny pomysł i można zaangażować dzieci do wspólnej zabawy .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - też znalazłam ten parking na chomikuj i mam w planach jego tworzenie bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się napracowałaś! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a te widoczne taśmy klejące po prostu piękne. ikona designu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jestem pewna, że piękny i idealny parking znajdziesz w sklepie za kilkadziesiąt złotych. Ten tutaj służy do zabawy i ma być funkcjonalny i w miarę stabilny, aby wytrzymał harce czterolatka. Nikodemowi taśmy wogóle nie przeszkadzają więc nie widzę związku między taśmami, a dobrą zabawą :P

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za spam. Po prostu nie mam pojęcia jak mogłam do tej pory bez niego żyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest i dba o niego bo robił go u nas starszak do samochodzików buduje parkingi z klocków waflowych jakiś czas temu pisałam o tym :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog zapraszam do siebie i obserwuje http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)