Piankowe śnieżynki

Chyba pierwszy raz od... zawsze, w pokoju moich dziewczyn nie będzie w tym roku choinki. Ale wierzcie mi, że kompletnie nie ma na nią miejsca! Postanowiłam więc, że w inny sposób ozdobię im pokój, żeby było świątecznie i nastrojowo. 


Dziś pochwalę się moim najprostszym pod słońcem pomysłem na dekorację okna ;)

Żeby je wykonać potrzebujemy jedynie:
- białego arkusza pianki
- foremki do wykrawania ciastek w kształcie śnieżynek
- twardą deskę
- nożyczki
- wodę.

Wykonanie takiej ozdoby jest naprawdę banalnie proste. Najpierw układamy piankę na desce, a następnie z całej siły odciskamy na niej foremki. Jeśli się bardzo postaramy, większość kształtu powinna wyciąć się w piance, jeśli jednak nie uda nam się w taki sposób uzyskać naszej śnieżynki wycinamy ją nożyczkami po odciśniętym śladzie. I tak powstają nasze śliczne ozdoby. Teraz tylko należy przykleić je do szyby. A powiem Wam szczerze, że takie piankowe ozdoby świetnie trzymają się na suchej i płaskiej powierzchni przy pomocy wody! Dzięki temu w każdej chwili możemy zmienić ich położenie oraz bez najmniejszego kłopotu możemy je całkiem usunąć nie pozostawiając najmniejszego śladu :) No i są one wielokrotnego użytku.



3 komentarze:

  1. Niby zwykłe gwiazdki z pianki a jak cudnie prezentują się na oknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie można kupić taki arkusz pianki? ciekawy pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekstra pomy a ja 1,20 za gwiazdke płaciłam a mam piankę no dzięki jaki czlowiek ciemny Gosia Blue

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)