Wiosenna mini ramka

Na naszej komodzie jest iście wiosennie, więc postanowiłam wpasować w ten klimat własnoręcznie zrobioną ramkę na zdjęcia.

Do zrobienia takiej mini ramki wystarczą nam:
- niebieska i zielona kartka z bloku technicznego
- papier kolorowy
- kawałki czerwonej i żółtej krepy
- nożyczki
-klej

Zaczynamy od wycięcia dwóch prostokątów - zielonego i niebieskiego (przy czym krótszy bok niebieskiego prostokąta jest równy dłuższemu bokowi zielonego). Przy każdym z nich zaginamy jeden brzeg (przy niebieskim - krótszy, a przy zielonym - dłuższy).

Niebieski prostokąt jest naszym niebem. Ja nakleiłam na nim kokardkę z czerwonej krepy i czerwonego motylka z wycinanek (korpus zrobiony jest z żółtej krepy).

Zielony prostokąt to trawa. Zagięty brzeg ponacinałam nożyczkami, a na podstawę nakleiłam wycinankowe kwiatki (ich środki są zrobione z krepy).

Niebieski prostokąt przykleiłam do zielonego "podkładając" pod niego zagięcie. Dzięki temu pomiędzy ponacinaną trawę a niebo można wsunąć (i w każdej chwili zmienić) zdjęcie.
Co do zdjęcia - ja wydrukowałam nasze na komputerze, a potem wycięłam samą postać Mateuszka.

Ramka może i nie zachwyca, ale na pewno świetnie wkomponowała się w nasz wiosenny kącik :)


1 komentarz:

  1. Pokazałam mojej starszej córce i już wzięła się do pracy nad ramką

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)