Słomkowe postacie

Zuzanka słomkowe postacie przyniosła z przedszkola. Wykonanie jest banalnie proste, a postacie jakie zrobimy zależy tylko od nas :)

Potrzebujemy:
czyste kartki papieru
słomki
taśmę klejącą
mazaki, kredki, farby
nożyczki

Na kartce rysujemy ( malujemy) jakąś postać. Mnie Zuzanka poprosiła o narysowanie Jessie i Mustanga- bohaterów Toy Story ( których wraz z Chudym uwielbia od prawie dwóch lat). Wyszło jak wyszło :), ale Zuzce się spodobały, pokolorowała je, dorysowała części twarzowe :), a ja wycięłam. Z tyłu postaci przymocowałam za pomocą taśmy słomki i gotowe.


Tu postacie z przedszkola, dzieci same wycinały ( Zuzka mówi, że to ona i jej sympatia z przedszkola - Dawid )


Tu ja z mężem - w wykonaniu Zuzanki :)


Jak juz mamy takie postacie możemy odegrac każdą scenkę rodzajową, a na brak pomysłów moje dziecko nie narzeka ( czasami to nawet akcje grozy jak z horroru).

Polecam, zabawa przednia !




3 komentarze:

  1. Lubie takie proste zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka w przedszkolu na słomkach robiła maski karnawałowe :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. We love straw puppets too! And your daughter is just adorable! Thanks for linking up at Teach Me Tuesday!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)