Dzieciaki Babylandii

 Na początku przypominamy wszystkim o naszym urodzinowym CANDY. Już niedługo losowanie :)


A teraz zapraszam do zabawy :)
Zainspirowana bajką Dzieciaki Mini Mini na kanale Mini Mini + postanowiłam zrobić z moim dzieckiem taką właśnie fajną kolorową i bardzo prostą zabawę.

Potrzebujemy tylko:
  • kilku kartek A4
  • kredki
  • zdjęcia lub kolorowa drukarka
  • nożyczki i klej
  • duuuużo chęci i wyobraźni ;)
Najpierw wycinamy ze zdjęć twarze dzieci lub drukujemy zdjęcia na drukarce i dopiero je wycinamy. Następnie naklejamy je gdzieś na kartce papieru.


Dzieciaczki mają za zadanie dorysować do tych twarzy jakąś historyjkę :) Wierzcie mi, że to naprawdę fantastyczna zabawa!


Alicji bardzo podobała się taka zabawa. Obiecałam jej, że następnym razem dostanie również zdjęcia babci, mamy i taty :) Już nie może się doczekać!!!


 Polecam!



5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!
    Prześliczne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł super niestety moja jeszcze za mała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł genialny, szczerze wątpię, że mojemu synowi uda się namalować cos bardziej kreatywnego niż kochany samochód, ale sama zabawa jest genialna i na pewno wykorzystamy ją u nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy nadzieję, że przyłączycie się do naszej zabawy :)

      Usuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)