Dzień Matki, Dzień Dziecka i... KONKURS !

26 maja
Dziś nasze święto!!!


A już wkrótce święto naszych maluszków. 
 Pewnie pierwsze pomysły na prezenty dla dzieciaczków gdzieś tam nam chodzą po głowie.
Pamiętajmy jednak, że nie muszą one być bardzo drogie czy oryginalne. 
Najważniejsze, by podobały się naszym smykom.

U nas świetnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju książeczki, układanki i klocki.
Dlatego też produkty, które już zdążyłyśmy Wam polecić na łamach naszego bloga to właśnie tego typu zabawki. A czym jeszcze powinniśmy się kierować przy wyborze prezentu na Dzień Dziecka?

My zwracamy uwagę na to by zabawki kupione dzieciaczkom:
  • były ciekawe i zajmujące (By nie okazało się, że nasze dziecko po kilku dniach rzuci je w kąt),
  • służyły naszym brzdącom długo (Staramy się nie kierować obecną modą przedszkolną. Chcemy, by były to produkty, do których nasz maluch będzie nie raz wracał),
  • były trwałe (By nie okazało się, że nasze pieniążki wydaliśmy na marne, bo po kilku dniach zabawka nada się wyłącznie do kosza),
  • wspierały rozwój (Fajnie jeśli zabawka nie tylko bawi ale także wpływa na rozwój manualny i intelektualny dziecka. Takie dwa w jednym. ;)
  • nie zrujnowały naszego budżetu domowego (Co nie oznacza, że zabawka musi być taniutka. Ważne, by produkt kupiony naszemu smykowi był adekwatny do jego funkcjonalności i jakości. )

Tym bardziej nasz wybór nie jest łatwy. Czy jest coś, co łączyłoby wszystkie te cechy?
Powiem Wam szczerze, że znam zabawkę, która dla mojego dziecka jest naprawdę strzałem w 10 i jestem pewna, że moja córeczka będzie się świetnie przy niej bawiła. Tym bardziej, że miałam już okazję trzykrotnie się o tym przekonać: TU, TU i TU :P


Mówię oczywiście o Akademii Umysłu Junior.
Polecałam ją Wam już kilkakrotnie i nie przesadzę, jeśli zrobię to po raz kolejny.

Uważam, że jest to program edukacyjny, który łączy przyjemne z pożytecznym. Mnie najbardziej podoba się to, że:
  • Alicja nie tylko świetnie się przy nich bawi, ale także baaaardzo dużo uczy,
  • różne ciekawe aplikacje bardzo motywują moje dziecko do jeszcze bardziej wytężonej pracy. Chociażby te wszystkie puchary, 
 animacja z kurką i kurczaczkiem (ależ Ala była ciekawa jak filmik się skończy!!!),
medale czy pochwały Tabiego. 
W życiu nie widziałam by moja córka z takim zapałem wykonywała różne polecenia :P
  • no i przede wszystkim te gry naprawdę wcale się nie nudzą! A to dla mnie bardzo ważne :) Przyznam szczerze, że w przedszkolu Alicji sporo dzieciaczków ma programy z serii Akademia Umysłu Junior i czasem nawet maluchy licytują się o to, które z nich zaszło dalej w danej grze ;D

Ja naprawdę jestem zachwycona. Aż trudno uwierzyć, że jedna zabawka zajmuje mojego brzdąca na tak długi czas. A że zbliża się lato, to może warto sprawić małej z okazji Dnia Dziecka również czwartą część?

Co o tym sądzicie?
OGŁASZAM ZATEM KONKURS!!!

"Czy według Was Akademia Umysłu Junior to dobry pomysł na prezent z okazji Dnia Dziecka?
Jakie Wy widzicie zalety w tych programach?"

Odpowiedzi wysyłajcie do nas na adres
mamuski@spoko.pl

3 najciekawsze odpowiedzi nagrodzimy programem
AKADEMIA UMYSŁU JUNIOR - wiosna
w wersji elektronicznej
(po ogłoszeniu wyników zwycięzca otrzyma maila z linkiem do pobrania i zainstalowania programu).

Na odpowiedzi czekamy do 31 maja 2013r. do godz. 00:00.

GORĄCO ZAPRASZAM!












Ps. A tak przy okazji...
Wiecie, że na stronie Akademii Umysłu znów jest fajna promocja?

Przy zakupie dowolnego produktu z serii Akademia Umysłu JUNIOR
drugi możecie wybrać o  50% taniej!


POLECAM :)

5 komentarzy:

  1. Pamiętam stare gry na Atari i innych przedpotopowych komputerach, te to się dopiero nie nudziły. Byłam uzależniona od arcanoida i tetrisa ;) Nie wiem czy gra komputerowa to dobry pomysł dla dziecka, chyba wolę tradycyjną książkę, ale każdy wiek ma swoje przywileje i potrzeby, izolowac dziecka od technologi też się nie powinno. W konkursie nie wezmę udziału, ale dzięki za wizytę u mnie na blogu, Twój blog o książeczkach tradycyjnych z pewnością mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent. Lece kupić dla chrześniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wzięła udział w konkursie, ale moja córka za mała jest na takie zabawy :) Nie będę odbierać możliwości wygranej komuś, kto chętnie będzie się teraz tym bawił ;) Ale nagroda super! Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konkurs i wspaniały prezent dla dziecka:) Z przyjemnością dołączę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)