Bananowe kulki :)

Kupując dziś banany zastanawiałam się co można z nich "stworzyć" żeby moje dziecko nie musiało ich jeść tak jak zwykle :P Przypomniałam sobie,że jakiś czas temu trafiłam w internecie na bananowe kulki,które chciałam zrobić,ale wyleciało mi z głowy :P Dziś się za to zabrałam,przepis trochę zmodyfikowałam i Nikuś był zachwycony :)

SKŁADNIKI:
- 1 duży banan
- ok 16 herbatników (typu bebe)
- kilka kostek czekolady (choć nie jest to konieczne)
- słodkie kakao lub wiórki kokosowe

PRZYGOTOWANIE:
Banana rozgnieść widelcem. Herbatniki i czekoladę drobniutko pokruszyć.
Wszystko dokładnie wymieszać. Uformować małe kulki i obtoczyć w wiórkach kokosowych lub jako zamiennik użyć można słodkie kakao :)
Na koniec schłodzić przez chwilę w lodówce.

Smacznego :)



I pamiętajcie o naszym wakacyjnym candy:  >>TUTAJ<<



6 komentarzy:

  1. my robiliśmy w wersji obtaczanej w wiórkach kokosowych i wyszły pycha:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER POMYSŁ :)
    Zabieram przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i tyle kulek z 1 banana? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie :) Tyle kulek z 1 banana :P
    Po wymieszaniu z herbatnikami tyle tego wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)