Ciasteczka z czekoladą

Macie ochotę na coś słodkiego i pysznego?
Jeśli tak to zapraszam na dzisiejszy przepis :)
Ciasteczka te zrobiłam ostatnio na Nikusiowe urodzinki, wszystkim bardzo smakowały więc dzielę się przepisem ;)

Potrzebujemy:
- 1 kostka masła
- 2 jajka
- 400 g mąki
- 150 g cukru pudru
- 1 opakowanie cukru waniliowego
- 1 łyżeczka sody oczyszczonej
- szczypta soli
- tabliczka czekolady


Wszystkie składniki (oprócz czekolady) wrzucić do miski i dokładnie wymieszać ręką po czym włożyć zagniecione ciasto do lodówki na 60 minut. Po tym czasie wyjąć ciasto formować małe kuleczki, poukładać na blaszce i powtykać w nie po kilka małych kawałeczków czekolady. Ja posmarowałam blaszkę przedtem lekko olejem, aby ciasteczka nie przywarły. Trzeba zachować nieco odstępu pomiędzy ciastkami, bo kuleczki się lekko rozleją i oczywiście spłaszczą ;)
Piec w temperaturze 180 stopni do zarumieniania (kilkanaście minut)

Z tego przepisu da sporo ciasteczek, ja wykonałam tyle, bo na Nikusiowej imprezce urodzinowej było gości, jeśli Wam potrzeba mniejszej ilości to wystarczy składniki podzielić na przykład na pół :)

Przepis znaleziony w internecie, ale niestety kompletnie nie kojarzę gdzie. Co ciekawsze, które mogą mi się przydać spisuję na kartkę i potem przy okazji wykorzystuję, dlatego nie pamiętam źródła :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)