Puszyste stworki :)

A dziś takie małe stworki i szybka nauka mini pomponików ;)

Potrzebujemy:
  • widelec,
  • wełnę,
  • piankę lub tekturę,
  • ruchome oczka,
  • klej,
  • nożyczki,
Najpierw robimy pomponik. A jeśli chcemy by był naprawdę maleńki - oto najprostrzy sposób, by go wykonać :)
Wełnę nawijamy na widelec.


Przez środkową dziurkę między ząbkami przeciągamy kawałek wełny i mocno zawiązujemy (z doświadczenia wiem, że łatwiej jest, gdy najpierw umieszczamy w tym miejscu nitkę a dopiero zaczynamy nawijać wełnę na widelec ;)


Następnie wsuwamy nożyczki w miejsce, gdzie poprzednio były zęby widelca i przecinamy nitki bu powstał pomponik. Oczywiście musimy także poobcinać wszystkie wystające nici by nadac mu ładny okrągły kształt :)


Teraz z pianki lub tektury wycinamy kształt przypominający serduszko i przyklejamy do niego pomponik.


Na koniec doklejamy ruchome oczka i stworek gotowy!


My mamy już ich całą rodzinkę :)


Życzę wesołej zabawy!

9 komentarzy:

  1. bardzo podobne robiłam mężowi do samochodu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie, a tej techniki z widelcem nie znałam, zawsze używałam koła wyciętego z tektury, a tu proszę na taki mały pomponik nie trzeba żadnego koła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na kółku, a tu proszę widelec też daje radę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne! bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł!!! DZIĘKI !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten stworek! Muszę popróbować robienie takich cudów z bratem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, a gdzie Ty kupilas takie oczka? Nie moge ich nigdzie znalezc, a wlasnie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas można ja kupić w pasmanterii lub w sklepie papierniczym. Ale są także dostępne w internecie np. na allegro lub w sklepie Kreatywna Maluchy.

      Usuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)