Rysowanie z kształtu ręki

Na Babylandii omawiałyśmy już sporo zabaw z użyciem rączek i nóżek. Jak widać zwykły odcisk czy odrysowany kształt może sprawić że na kartce powstanie coś zupełnie innego i co najważniejsze - niezwykłego. My uwielbiamy tego typu zabawy, więc gdy tylko trafiłam w internecie na pomysły z rysowaniem zwierzaków z odrysowanej wcześniej dłoni natychmiast ściągnęłam te materiały wiedząc, że kiedyś mi się przydadzą. I szczerze mówiąc, nie musiałam długo czekać. Choć te pomysły są naprawdę trudne moje dziecko uparło się, że chce spróbować. Zatem... czemu nie? 

Wydrukowałam małej trzy zwierzątka:


i zaczęłyśmy zabawę. Muszę przyznać, że łatwo nie było, ale na pewno było bardzo wesoło :P


Zwierzaki wyszły dość fikuśne. Mimo to polecam, żebyście spróbowali sami, bo choćby nawet prace naszych maluchów w niczym nie przypominały zamierzonego celu, zabaw przy tym jest rewelacyjna :P


Polecam!


Te i inne liczne materiały służące nam do zabaw z naszymi dziećmi gromadzimy w specjalnie do tego celu założonego chomika o nazwie jak się pewnie domyślacie:




Nasze zbiory są dostępne wyłącznie dla czytelników tego bloga, więc jeśli ktoś z Was chciałby skorzystać z naszych pomocy wystarczy lubić nas na FB i/lub obserwować na blogerze :) Jeśli spełniliście choć jeden z powyższych warunków - piszcie na adres mamuski@spoko.pl , a w wiadomości zwrotnej otrzymacie hasło dostępu do naszej kolekcji :)

Zapraszamy!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)