Odliczanie do przedszkola

Choć dopiera minęła połowa wakacji moje dziecko coraz częściej wspomina przedszkole. Mała stęskniła się za przyjaciółmi z grupy i ciągle wypytuje, kiedy znów się z nimi zobaczy. Pomyślałam więc, że zrobimy razem coś, dzięki czemu moje dziecko będzie mogło odliczać dni, do ważnego wydarzenia w jej życiu. Teraz czekamy na 3 września, czyli pierwszy dzień w przedszkolu :)

Do wykonania takiego dzieła potrzebowałam jedynie:
  • starej ramki na zdjęcia,
  • dwóch samoprzylepnych haczyków,
  • naklejek: ozdobnych oraz z literkami i cyferkami,
  • papier, nożyczki i drukarkę.
 Najpierw zaprojektowałam w komputerze napis, który świetnie pasuje na tę okazję. U nas wygląda on tak:


Tylko, że ja dodałam jeszcze zdjęcie mojego dziecka. Wam pokazuję napis bez zdjęcia, gdyby ktoś chciałby taki wzór ściągnąć i wydrukować :)

Potem wydrukowałam napis w takim formacie by idealnie pasował do ramki.


Choć jak widzicie - na kartce zostawiłam sporo miejsca na wieszaczki to i tak przykleiłam je do ramki. Dlaczego? Bo wymieniając kartkę w ramce, mogę ją wykorzystywać do różnych wydarzeń. Odliczanie do piątych urodzin córki, do gwiazdki, do jakiegoś szczególnego wyjazdu itp.


Następnie korzystając z naklejek ozdobiłyśmy naszą rameczkę.


Na koniec Alicja razem z tatusiem wykonała karteczki z poszczególnymi cyferkami, które później wieszać będziemy na wieszaczkach.


Teraz nie pozostaje nam nic innego jak czekać, aż na ramce pojawi się tylko jedynka ;)


Życzymy miłego odliczania :)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się pomysł podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fajnie, że tak chce :) mój Malec nie chodzi do przedszkola i zapowiedział, że gdyby miał pójść, to przedszkole zburzy i ucieknie przez płot :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Chyba sama wypróbuję, ale najpierw muszę czekać na okazję hihihi :) Bo akurat powrót do przedszkola wcale nie cieszy mojego Mateusza ;)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)