Moja kuchnia

Jeśli Wasze dzieci lubią pomagać w kuchni tak jak mój synek to na pewno bardzo zainteresuje Was to co dzisiaj Wam zaprezentuje. Jest to książka kucharska dla dzieci:

wydawnictwo: Jedność


ilość stron: 96
format: 22x22,5 cm
cena: 29,40 zł

W książce znajdziemy 30 świetnych przepisów o różnym stopniu trudności oraz na różne pory dnia. Tak więc jest tam coś zarówno na deser, do przekąski, na obiad jak i do picia :)
Na początku znajduje się wprowadzenie, czyli mały przewodnik po kuchni. Dzieciaki mogą zapoznać się ze sprzętem i rożnymi przyrządami kuchennymi. 

Dalej są już tylko przepisy na pyszne i bardzo łatwe dania :)
Przy każdym z nich napisany jest stopień trudności, czas wykonania, lista produktów, przepis oraz co dziecko może wykonać samo, a w czym koniecznie musi pomóc mu rodzic.

Co prawda Nikodem jest jeszcze troszkę za mały na całkowicie samodzielne gotowanie, ale za to uwielbia pomagać mi w kuchni. Bardzo często ubiera swój fartuszek, a ja daje mu do wykonania jakieś zadanie. Świetnie sobie radzi i mam nadzieję, że z wiekiem zapał do gotowania mu nie minie, bo to naprawdę bardzo przydatna umiejętność :)



Jak widzicie książka ta jest pełna pięknych kolorowych zdjęć. Każdy kolejny etap wykonywania potrawy jest zilustrowany co jest bardzo przydatne jeśli starsze dziecko wykonuje jakieś danie samo...
Ja już nie mogę doczekać się kiedy Nikodem sam przyrządzi coś pysznego do zjedzenia ;)
Jestem pewna, że ta książka w przyszłości mu w tym pomoże, narazie jest wspaniałym pomocnikiem dla mnie ;)

POLECAM :)



1 komentarz:

  1. Świetna ta książka! Musze przy jakiejś okazji ją nabyć. Moi chłopacy bardzo lubią gotować. Mamy jedną książkę kucharską dla dzieci, ale już znają chyba na pamięć:-)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)