Smaczny kociak

Dziś pora na odmianę, czyli ciekawą kanapkę dla malucha. Jestem pewna, że nie jedno dziecko chętnie zobaczyłoby takiego kociaka na talerzu z samego ranka lub na kolację :) Jak widać książeczka ŚMIESZNE JEDZONKO wciąż się przydaje ;)



Żeby go wykonać potrzebujemy:
  • kromkę ciemnego pieczywa,
  • plasterek żółtego sera,
  • plasterek wędliny,
  • plasterek salami,
  • rzodkiewka,
  • dwa przepiórcze jajka,
  • szczypiorek
  • dwa zielone groszki
  • kawałek czarnej oliwki
Hm... problem tylko w tym, że ja nie miałam tych wszystkich produktów ;) Ale jak widać, czasem warto ruszyć głową i skorzystać z zamienników.  W moim przypadku zamiast ciemnego pieczywa skorzystałam z krojonej bułeczki. Nie miałam także przepiórczych jajek, więc ugotowałam jedno kurze i odkroiłam z niego oba końce. Zamiast rzodkiewki wykorzystałam małego czerwonego pomidorka a zamiast szczypiorku - zielonego ogórka. U nas nikt nie lubi również salami, więc zrobiłam kociakowi języczek z parówki ;) W tym naszym kociaku najbardziej brakuje mi ciemnego pieczywa, bo uważam, że pozostałe zamienniki świetnie się sprawdziły. Gdyby jednak chlebek był razowy, kociak nabrałby kolorku :) Mimo to, Ala była zachwycona i pochłonęła cała kanapkę w trybie natychmiastowym ;)


Życzę smacznego wszystkim łasuchom :)


3 komentarze:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)