Dzieci lubią jazz

Kilka miesięcy temu (w ramach pewnego konkursu) trafiła w nasze ręce płyta "Dzieci lubią jazz".

Muszę przyznać, że na początku nie byłam wcale taka pewna, że moje dziecko polubi jazz - na co dzień w naszym domu gości zupełnie inna muzyka. Ja sama nigdy nie słuchałam jazzu, więc ten gatunek muzyczny był mi zupełnie obcy, ale mimo wszystko to, co o nim wiedziałam nijak pasowało mi do dzieci.

Przy pierwszym słuchaniu tylko umocniłam się w swoim braku przekonania do jazzu. Przy próbie numer 2 musiałam jednak przyjąć do wiadomości, że coś w tym jest (a już na pewno jest coś w magicznym głosie pani Gosi Szmudy) - mój synek domagał się kolejnych utworów, a i mnie zdarzyło się zanucić wraz z płytą :)
 Płyta ta zdecydowanie ćwiczy w dzieciach muzykalność, a i muzyczne zagadki są warte poznania.
A czy dzieci lubią jazz? Tak - może nie kochają, ale na pewno lubią :)

Oczywiście ani ja, ani mój synek nie zmieniliśmy swoich muzycznych fascynacji, ale na pewno fajnie jest od czasu do czasu posłuchać czegoś innego, a w tym wypadku - jazzu. Zwłaszcza, że poza tą płytą raczej ciężko nam na niego trafić w radiu czy TV.

I Was zachęcam do poszerzania swoich (i dziecięcych) horyzontów muzycznych :)


Ocena: 4/5
Cena: ok. 30 zł

1 komentarz:

  1. Polowałam na tą płytę. Lubię jazz, może nie kocham ale koncerty i słuchanie w wannie to moja bajka. Co do dostępności jazzu najłatwiej przez jazz radio. Jest nawet aplikacja na telefon.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)