Klamkowiec :)

Takiego kociaka widziałam już na tylu stronach, że trudno je zliczyć. Ale faktem jest, że te kociaki są naprawdę urocze i pięknie wyglądają w pokoju malucha :) Postanowiłam więc stworzyć jednego dla mojej Ali. W jej ulubionym kolorku - czerwonym :) 

Koniecznie więc muszę się pochwalić i polecić każdej mamie, która wie, co się robi z igłą i nićmi, bo stworzenie go WCALE NIE JEST TRUDNE!!!

Wystarczy:
  • szablon, 
  • wypełnienie
  • ruchome oczka/guziczki lub koraliki :)
  • materiał - w moim przypadku to oczywiście filc :) Uwielbiam ten materiał :P
  • igła, nici
  • odrobina umiejętności i chęci :)
Jeśli chodzi o szablon to gorąco polecam tę oto stronkę >>KLIK<<. Możecie z niej ściągnąć nie tylko kotka klamkowca, ale także tygryska, lwa, pieska, małpkę, krówkę i wiele wiele innych :)

Potem wystarczy wyciąć kształt z materiału i zszyć. Ja żeby urozmaicić sobie zajęcie ponaszywałam na Ali kociaka łatki. Oczka przykleiłam ruchome a nosek to po prostu guziczek na nóżce :) Ale przecież zarówno oczka jak i nosek może być z guziczków lub z koralików. Jak kto woli :)

I kociak gotowy!


Polecam :)


1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)