Klockowe ulice :)

Ja wiem, że z klocków zbudować można praktycznie wszystko... Wiem, że nasz pomysł to żadne odkrycie, a tym bardziej nie jest to nic oryginalnego :P
Ale mimo to przedstawię Wam jedną z bardzo wielu "konstrukcji" która może powstać z klocków :)

Są to ulice... 
Niby nic specjalnego, a jednak dla mnie mają swój urok :) 
Pewnego zimnego wieczoru, kiedy to usłyszałam po raz setny "Mamo nudzę się", a ja po raz setny zaczęłam wymieniać co możemy robić, a wszystko spotykało się z odmową, zrezygnowana stwierdziłam, że naprawdę nie mam już pomysłów :P
Dziecko moje jednak nie dało za wygraną i samo wymyśliło, ze będziemy robić ulice :) 
Wykonanie wspólne, jednak pomysł całkowicie i indywidualnie wymyślony przez moje dziecko :)

A zabawy później tyle, że zajęła nas na długi czas :)


Ta wersja taka mało rozbudowana, z czasem zaczęły powstawać lepsze ulice :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)