Jesienna Łąka - KOLEJNA ZABAWA!

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za stworzenie wspólnie z Nami przepięknego AKWARIUM. Mamy nadzieje, ze przy kolejnej zabawie będziecie mieli tyle samo frajdy.
Z racji, ze poprzednia zabawa cieszyła się dużym zainteresowaniem postanowiłyśmy to wykorzystać i zaprosić Was do kolejnej. 

JESIEŃ - to piękna i kolorowa pora roku. Szkoda byłoby nie wykorzystać Jej atutów. W związku z tym powstała jesienna laka, na której brakuje typowych dla jesieni stworków stworzonych z kasztanów, żołędzi, liści, jarzębiny czy tez innych bogactw ziemi.

Pomóżcie stworzyć Waszemu dziecku jesiennego stworka, którego należny sfotografować a zdjęcie wysłać do nas na adres mamuski@spoko.pl. Termin nadsyłania prac wygasa 14stego października...wiec kochani, zabierajcie się do pracy :)

Każdy przesłany ludzik zostanie umieszczony na magicznej łączce, dzięki czemu stanie się Ona magicznym miejscem!




6 komentarzy:

  1. hahaha ja to mam jakiś 6 zmysł bo wczoraj robiliśmy i na pewno polecą-ale zrobimy teraz typowo pod zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina siostra Szymka30 września 2011 11:11

    Na pewno i ja chłopców poinformuję o zabawie - po zobaczeniu dyplomu za akwarium pytali obaj czy będzie jeszcze, więc pewnie będziemy coś czarować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy dzieci których mamy nie prowadzą blogów też mogą wziąść udział w zabawie?
    Bo Oleńka (moja córeczka) bardzo chętnie robi kasztanowe stworki :) oczywiście troche z pomocą mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. OCZYWIŚCIE ŻE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ :) WSZYSTKIE DZIECIACZKI BEZ WYJĄTKU :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, adres bloga dostałam od Kali. Wraz z moją najlepsiejszą na świecie 3 i pół letnią bratanicą weźmiemy udział w tej wspaniałej zabawie. Niech no tylko małą przyprowadzę z przedszkola, to stworzymy super ludki :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)