Piosenki przedszkolaka

Od zawsze wydawało mi się, że nie ma nic lepszego od tych starych sprawdzonych piosenek z naszego dzieciństwa. Fasolki, Majka Jeżowska, Dyskoteka pana Jacka... To były czasy!
Marzyło mi się coś takiego dla mojej córci, bo te wszystkie Baby Lilly i inne jakoś na dłuższą metę mi nie podchodzą :P I... trafiłam.
Piosenki, które szalenie podobają się zarówno mnie jak i mojej córeczce, i nawet mojemu mężowi. Proste, wesołe, ciekawe z fajnymi tekstami. Po prostu super. A do tego jeszcze śpiewane przez dzieci, z książeczką z kolorowymi obrazkami, z nutami i tekstem każdej z piosenek. Jest też wersja instrumentalna dla dzieci, które znają już te piosenki na pamięć. No same superlatywy!
A mowa o serii książeczek wydawnictwa Skrzat:

"Piosenki dla przedszkolaka"

Piosenki:
1. Leśna kołysanka
2. Owocowy blues
3. Skrzaty
4. Deszczowa piosenka
5. Jedzie Mikołaj
6. Karnawał
7. Wstawać, śpiochy
8. Wiosenny bal
9. Pożegnanie starszaków
10. Wakacyjny pociąg
11. Lato

"Piosenki dla przedszkolaka 2. Chlipacze"

Piosenki:
1. Moja mama
2. Mój pies
3. Chlipacze
4. Kap, kap, kap
5. Jaś Zapominalnski
6. Marzenia kózki Klary
7. Co by było, gdyby
8. Licho
9. Ach, gdybym był
10. Leśna wróżka
11. Proszę, przepraszam, dziękuję

"Piosenki dla przedszkolaka 3. Kołysanki"

 
Piosenki:
1. Rumiankowe pola
2. Czarodzejskie sny
3. Dźwięki
4. Jesienne sny
5. Kocia kołysanka
6. Babcine bajeczki
7. Sen
8. Płynie księżyc
9. W kołysnakowym kraju
10. Gdzie mieszka myszka?

Każda z tych książek ma 24 strony, miękką lakierowaną okładkę, format 19x20 cm. W środku znajdziecie płytę CD z piosenkami i wersjami instrumentalnymi każdej z nich. Książeczka jest bogato i ciekawie ilustrowana, zawiera teksty piosenek i nuty. Piosenek jest 10-11. 
Cena każdej z książeczek + płyta CD - od 8 do 10zł


U nas się sprawdziło. Alicja bardzo lubi słuchać tych piosenek i część z nich potrafi już sobie nucić. 

Fajna sprawa, daje 5/5 :)

Polecam!



22 komentarze:

  1. O Super ;) Idealne na prezent na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie napisałaś tytułów jakie zawierają te płytki bo bardzo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I proszę bardzo - tytuły już są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki są świetne, moje dzieci je uwielbiają, szczególnie "Skrzaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa. Warto poszukać może w Empiku się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heу thеrе! This рost
    couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this post to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

    Feel free to visit my webpage - tartak Wąbrzeźno

    OdpowiedzUsuń
  7. I useԁ to be able to find goоd info from your аrtiсlеs.


    my hоmepаge: maestro pędzle

    OdpowiedzUsuń
  8. This websitе ԁefinіtely hаs аll the іnfοгmаtiοn I needеd
    concerning this subject and dіdn't know who to ask.

    My web page ... pościele

    OdpowiedzUsuń
  9. Hі there, yup this ρost is in fаct niсe and
    І have lеaгned lot of things from it аbout blogging.
    thanks.

    Review mу homеpage ... rolety rzymskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, i feel that i saω you visited my web site thus i came
    to go baсκ the choose?.Ι'm trying to find things to enhance my site!I assume its adequate to make use of some of your concepts!!

    my website http://inspired.gap-trijo.de/gaestebuch/index.php

    OdpowiedzUsuń
  11. With havіn sο much written cοntеnt ԁo уou еveг run intο anу pгoblems of
    plаgοrism or copyright ѵiolation?
    My websіtе haѕ а lot of exсluѕive content I've either authored myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any solutions to help reduce content from being stolen? I'd certainly appreciate it.


    My blog - winkyfrown.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nіce post. I ѕimplу ѕtumblеd uροn yοuг blog аnd wаnted to mеntion that I have truly loνеԁ browsіng уour weblоg
    postѕ. In any cаsе Ι'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

    Here is my website Bonie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy część 1 i 2, rzeczywiście fajne pioseki, wpadające w ucho, no i od kilku dni córeczka śpiewa mi po kilka razy dziennie Moj mama jest kochana. Innym przebojem są tytułowe chlipacze

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam przypadkiem w księgarni kołysanki i teraz wiem na pewno że muszę zakupić resztę książeczek, bo naprawdę bardzo fajne a dzieci chętnie śpiewają. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)