365 gier i zabaw na każdy dzień roku

Ta książka wpadła nam w ręce przypadkiem.Zauwazyłam ją w bibliotece i postanowiłam sprfawdzić co też ciekawego się w niej kryje :)
I faktycznie znalazłam bardzo wiele przeróżnych fajnych zabaw i pomysłów do wykorzystania i w domu i na dworze,w grupie jak i pojedynczo...
Jedynym minusem jest to,że zabawy te przeznaczone są dla dzieci powyżej 4 roku życia...
Każda zabawa oznaczona jest symbolem,który pokazuje dla dzieci w jakim wieku się nadaje,czy bawić się w nią samemu czy w grupie,czy w domu czy na dworze...


"Zbiór gier i zabaw na każdą okazję dla całej rodziny. 365 łatwych do przeprowadzenia gier dla dzieci, pomysły na gry dopasowane do pór roku, przejrzysty podział według materiałów i dziedzin tematycznych, gry zarówno dla jednego dziecka, jak i dla większej liczby graczy. W książce określono zalecany wiek i liczbę graczy oraz miejsca gry. Książka zawiera ponad 400 zabawnych, przejrzystych ilustracji." 

Ceny w internecie wąchają się od około 20zł do około 30zł 

 Polecam jak najbardziej,ja na pewno w przyszłości nie jedną zabawę z Nikusiem wykorzystam :)



2 komentarze:

  1. My już korzystamy z tej książki choć niby jest dla dzieci od 4 roku to wiele zabaw można spokojnie stosować z 2-3 latkiem . Część zabaw można modyfikować do wieku. Jak najbardziej polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta książka. Bardzo poda mi się podział na pory roku.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)