Kalosze LEMIGO

Ostatnio w sklepie internetowym "Bartka" kupiłam synkowi dwie pary kaloszy firmy LEMIGO. Zawsze wydawało mi się, że wszystkie kalosze różnych firm niewiele się od siebie różnią i ciężko było mi znaleźć coś fajnego, lekkiego. Tymczasem przyszła do mnie paczka z zamówieniem i zostałam pozytywnie zaskoczona.
Zarówno wierzch jak i spód butów wykonane są z gumy, zaś wkładka i podszewka - z polaru. Ale jeszcze nigdy dotąd nie widziałam tak lekkich kaloszy! Poza tym polar sprawia, że są ciepłe i na jesienne spacery będą jak znalazł.
Cena: 39,90 zł. Dostępne kolory to: fiolet, róż, czerwień, niebieski i granat.

W drugich kaloszach zachwyciły mnie z kolei odblaski. Jak widać na zdjęciu - jeden znajduje się na z tyłu (przy podeszwie), a drugi - dookoła górnej części buta. Do tej pory przy żadnych kaloszach nie widziałam takiego dodatku, a przecież widoczność dziecka na drodze jest bardzo ważna. Wierzch buta jest gumowy, podeszwę zrobiono z termokauczuku, a wkładkę i podszewkę - z pianki.
Cena: 59,90 zł. Dostępne kolory to: czerwień i niebieski.
Rozmiary: numeracja zaczyna się odpowiednio od nr 22 i 21, ale w "Bartku" obecnie dostępne są tylko numery 32 i 33. Może mniejsze rozmiary znajdziecie w innych sklepach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)