Zimowe obrazki

Wiem, wiem, pewnie wszyscy czekacie z niecierpliwością na wyniki konkursu z Party Tino, ale musicie jeszcze chwilkę poczekać. Trwają burzliwe narady ;) Wyniki zostaną ogłoszone po weekendzie..

A tymczasem ja pokażę Wam co ostatnio uczyniliśmy z Nikodemem. Bardzo prościutkie, zimowe prace, jednak sądzę, że mimo swej banalności wyglądają ciekawie :)  Pomysł nie jest mój, na pewno został podpatrzony w internecie na jakimś zagranicznym blogu, ale szukałam i szukałam i nie mogę w tym momencie znaleźć linka do źródła :(


Potrzebujemy:
  • białą kartkę
  • papierową taśmę
  • farbki akwarelowe
  • pędzelek


Pewnie już się domyślacie co z tego można wyczarować prawda? Ale ja i tak napiszę o tym słów kilka :) Na kartce tworzymy jakiś obrazek za pomocą taśmy. Może to być coś bardziej wymyślnego, my postawiliśmy na prostotę i zrobiliśmy taśmowe, zimowe drzewko oraz domek. Potem całą kartkę wystarczy pomalować akwarelami, może to być jeden kolor tak jak u nas lub wiele różnych kolorów, na pewno również będzie wyglądało to ciekawie. Odkładamy pracę do wyschnięcia, następnie odrywamy delikatnie taśmę od kartki i gotowe :)






3 komentarze:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)