My się słońca nie boimy ☺

Jest, jest! W końcu lato pełną parą :) Słońce świeci naprawdę mocno, więc czas pomyśleć o porządnych okularach przeciwsłonecznych, nie sądzicie? Oczy są bardzo narażone na szkodliwe promieniowanie UV dlatego nie tylko dorośli, ale i dzieciaki już od małego powinny nosić okulary przeciwsłoneczne. Jednak zwykłe okulary kupione na bazarku za parę złotych to pewnie nie zbyt pewna ochrona dla wrażliwych oczu. Ale nie wszędzie można znaleźć takie porządne okulary z odpowiednimi certyfikatami...


Dlatego postanowiłyśmy ruszyć Wam z pomocą. Już nie musicie szukać ;)
Wystarczy, że zaglądniecie na stronę

Znajdziecie tam wiele bardzo kolorowych okularów dla Waszych dzieciaczków. Dzięki ładnemu podziałowi ze względu na wiek, nie będziecie mieli problemów z dobraniem najodpowiedniejszych dla swojej pociechy :)


A więc, jak już wspomniałyśmy wyżej - zaglądając na powyższą stronę zobaczycie przedziały wiekowe: 0+, 2+, 4+, 7+
Jak widać firma ta zadbała nawet o maluszki co niezmiernie nas zachwyca. Co prawda nie zaprezentujemy Wam okularów z przedziału 0+ ponieważ same nie miałyśmy okazji widzieć ich na żywo, ale strasznie podoba nam się pomysł z elastycznym paskiem, który zapewni nam to, że maluszek nie zgubi okularków i nie będą mu one spadały, ani się zsuwały...


Dziś zatem skupimy się na okularach dla starszaków. Nikodem i Alicja wybrali sobie różne modele z przedziału 7+ i to właśnie te Wam dzisiaj zaprezentujemy :)




Nikodem stał się posiadaczem modelu Bolt. Ten model od razu wpadł mu w oko. Są one takie typowo chłopięce, mają fajny, opływowy kształt, wyglądają jak okulary sportowców. Nam od razu skojarzyły się z takimi okularami jakie noszą kolarze ;) Nikodem zachwycił się tym, że będzie wyglądał jak prawdziwy kolarz więc postanowił wybrać czarno zielone, a dokładniej black and lime, aby pasowały do jego kasku ;)



Alicja wybrała model Breeze w swoim ulubionym kolorze fioletowym, a właściwie jego odcieniu czyli purpurze - purple and navy :) Ala była pod wrażeniem, że wreszcie dostanie okulary, które nie wyglądają jak dla maluszka. Te, które nosiła dotąd były zbyt dziecinne jak na jej gust. Kwiatuszki, wróżki, kwadratowe szkła... Alicja cieszyła się nimi jak jeszcze była "dzieckiem", czyli rok temu ;). Teraz to już pannica, która lada moment skończy pierwszą klasę! Zatem zdecydowanie zasługuje na poważniejsze oprawki.



Najważniejszą zaletą we wszystkich okularach dostępnych na stronie Real Kids Shades jest to, że pochłaniają one 100% promieniowania UV! Posiadają filtr UV 400. Właśnie na tym najbardziej zależało nam podczas wybierania okularów dla naszych dzieciaków. Aby odpowiednio chroniły one oczy. Ale nie musimy wierzyć firmie na słowo. Potwierdzają to odpowiednie certyfikaty dostępne na stronie >tutaj<


Okulary nie zawierają żadnych toksycznych, ani szkodliwych substancji chemicznych co również potwierdzone jest odpowiednimi atestami. Z tego co się orientujemy na wielu innych stronach z okularami przeciwsłonecznymi nie ma takich informacji, ani tym bardziej dostępnych certyfikatów do wglądu dla klientów :)


Ok, zalety, które nam najbardziej przypadły do gustu już znacie. A wiecie co najbardziej spodobało się naszym dzieciakom? Alicja i Nikodem byli natomiast pod wrażeniem ilości wzorów dostępnych na stronie. Nasze dzieciaczki długo przeglądały ofertę, zanim zapadła decyzja. Ciekawe kształty i różnorodność kolorystyczna w każdym z nich to jak widać ogromny plus. Dzięki temu każdy brzdąc, może dobrać sobie takie okulary, o których marzył :) Poza tym, jak już wspomniałyśmy wcześniej, wzory te są dość oryginalne. I co najważniejsze - nie są to typowo dziecięce oprawki.Te tutaj wyglądają jak dla prawdziwej małej kobietki i małego mężczyzny ;)



Gdy już znamy gust naszego dziecka czas zamówić te wymarzone okulary. I tu także nie musimy się martwić, że na przykład będą one dla naszej pociechy za ciasne lub za duże. Mamy tu przecież podział na wiek, więc wystarczy, że będziemy się kierować tymi wskazówkami i na pewno wszystko będzie dobrze. Dobierając w ten sposób rozmiar okularów dla dziecka, możemy być pewni, że będą one pasować idealnie :)


Wyczytałyśmy także, że posiadają one bardzo mocne i wytrzymałe poliwęglanowe szkła. Nie rzucałyśmy nimi nigdzie specjalnie, nie próbowałyśmy żadnych uderzać niczym twardym, ale trzeba przyznać, że nie trzymałyśmy ich także pod kloszem. Nasze dzieciaczki noszą je wszędzie. Na spacerze, placu zabaw, boisku itp. I jak wiadomo, różnie to z nimi bywało. Raz gdzieś spadły innym razem zostały wciśnięte do ciasnego plecaka. Jest nam bardzo trudno powiedzieć, ile te okulary przeszły. Może z tymi nasze dzieciaczki obchodzą się wyjątkowo łagodnie? Albo może rzeczywiście są one aż tak wytrzymałe. Ale musimy przyznać, że jak na razie nic się z nimi nie dzieje. Wyglądają jak nowe :)


Okulary te mają także pewną cechę, która dla nas była zupełna nowością. A mówimy teraz o tym, że posiadają one elastyczne zauszniki, które można wyginać. Wykonane są one z mieszaniny kauczuku i plastiku, dzięki czemu są miękkie, wygodne i nie obcierają dziecka za uszkiem


Zachwycałyśmy się już tym, że promienie UV nie mają szans ze szkłami w tych okularach. Podziwiałyśmy wygląd, kolorystykę i różnorodność oprawek. Ale czy to w nich jest najważniejsze? Oj, chyba nie do końca. Wiadomo, że każdy chce mieć wszystko piękne i wyjątkowe. Ale w przypadku okularów chroniących oczy naszych dzieci przed szkodliwym promieniowaniem UV, najważniejsza jest ich skuteczność w tej ochronie. I w przypadku tych okularów nie możemy narzekać. Poza zaletami szkieł dowiedziałyśmy się także, że fajny kształt oprawek to nie tylko szpan i nowy styl, ale także kolejny krok w kierunku zwiększenia ochrony zdrowia naszych pociech. Są one bowiem tak zaprojektowane, że chronią oczy także przed bocznymi promieniami. Rewelacja, prawda?


Podsumowując - zarówno my jak i nasze dzieciaki jesteśmy bardzo zadowoleni z okularów firmy Real Kids Shades. Jeśli jesteście akurat w trakcie poszukiwań czegoś godnego uwagi to jesteśmy pewne, że te przypadną Wam do gustu :)

 
Okulary Nikodema - BOLT black and lime - 79 zł
Okulary Alicji - BREEZE purple and navy - 79 zł

8 komentarzy:

  1. No okularki może i super ale cena ??? SZOK !!!! już te 79 zł wydaje mi się za dużo nie mówiąc o tych za 139 No wiadomo niby oczy dziecka i nie tylko są bardzo ważne ale bez przesady kiedyś nie było takich wynalazków i nasze oczy tez przetrwały A powiedzmy sobie szczerze nie każdego stać na taki wydatek szczególnie jak się ma więcej niż jedno dziecko :( No ale takie firmy to tylko patrzą jak zarobić Mimo wszystko Nikodem i Ala super w nich wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno cena nie jest za fajna. Ale coraz częściej przekonujemy sie o tym, ze czasem warto wydać więcej i raz, niż kilka razy i potem żałować. Nasze dzieciaczki dotąd nosiły tańsze okularki i też było dobrze. Ale mogąc porównac je z tymi - te są zdecydowanie lepsze. Wystarczy przez nie spojrzeć i już widać różnicę. W tych tańszych znacznie szybciej rysowały się szkiełka, często uwierały dzieciaczki za uszami. No różnie to z nimi bywało. Te są zdecydowanie lepsze. Choć na pewno byłyby jeszcze fajniejsze, gdyby były tańsze...

      Usuń
  2. 79 zł za markowe okulary to wcale nie wysoka cena, tym bardziej za okulary wykonane z dobrych jakościowo materiałów - wiem bo moja córka dostała Real Kidsy w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm markowe no co ty a co to za marka ??sorry córka dostała ciekawe czy mama by sama kupiła I tak jak pisałam może dla matki która ma jedno dziecko to pikus gorzej jak się ma ich troje Więc mimo wszystko cena powala a takie firmy mogły by troszkę przystopowac żeby każdy mógł dbac o oczy dziecka :) Ja mimo że mogłabym spokojnie wydac te pieniądze na "okularki " tej firmy podaruje sobie bo one i tak za chwile leżały by w kącie

      Usuń
    2. Co to za marka? jedyna na polskim rynku która publikuje certyfikaty, a nie tylko o nich pisze. Wiem bo sprawdziłam zanim załozyłam swojemu dziecku.Oczywiscie ze sama bym kupila i kupilam. Dostalismy wersje z polaryzacją, więc dokupilismy sobie okulary a'la aviator do codziennego uzytku. Kazdy moze dbac o oczy dziecka, kwestia priorytetow nie ceny.

      Usuń
  3. Fajne te okularki, moi chłopcy musieliby przymierzyć bo są bardziej wybredni niż kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy Babiatorsy, jak dla mnie przerost formy nad trescia. Wydalismy kupe kasy a dziecko nie chce nosic bo kiepsko trzmają sie buzi. Te wygladaja jakby dobrze trzymaly sie buzi i zalanialy cale oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... to dość dziwne, bo w naszym przypadku nie było takich problemów. Dzieciaczki ani razu nie narzekały, że okularki im się zsuwają czy spadają. Same także tego nie zauważyłyśmy. Wręcz przeciwnie, dzieciaki bardzo je polubiły. Alicja nie nosi już żadnych innych. Zresztą Nikodem też na okrągło je nosi. Może po prostu Wasze były źle dopasowane? Nie znamy się na tym za bardzo, ale to dość dziwne, bo u nas sprawdziły się idealnie.

      Usuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)