Szyszkowe choineczki

Uwielbiam Boże Narodzenie.
Dla mnie to najpiękniejsze święta  w roku.
Choinka, kolędy i te wszystkie cudowne ozdoby!
Oj, ledwo jedne święta się kończą, a ja już nie mogę doczekać się kolejnych!
Wiem, wiem... jak dziecko. Ale ja tak mam i już.
A skoro już o ozdobach świątecznych mowa, to powiem Wam szczerze, że mnie przed Bożym Narodzeniem głowa przestawia się na tryb kreatywny. Stale kombinuje jak jeszcze ciekawiej i bardziej świątecznie ozdobić każdy zakątek naszego małego mieszkania.  Chcę by ta świąteczna atmosfera udzieliła się wszystkim. Bez wyjątku. I jak dotąd świetnie mi to wychodzi ;)

Dziś więc będziemy robić choineczki.
Baaardzo łatwe i ładne.
Zapraszam!
Żeby zrobić nasze choineczki potrzebujemy:
- rozłożystych szyszek,
 - koralików (lub tak jak w naszym przypadku - styropianowych kuleczek)
- kleju i pędzelka
Ta praca jest tak prosta, że nawet maluch spokojnie sobie z tym poradzi.  Nie wierzycie? 
No to zobaczcie.


Za pomocą pędzelka rozprowadzamy klej na końcach naszej szyszki, 

by w ten sposób przykleić do niej koraliki (kuleczki). 
I co otrzymujemy?
Choinkę pełną kolorowych bombek :)


Wesołej zabawy!
zBLOGowani.pl

1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)