Tatuaże - Disney

Moje dziecko jak dotąd nigdy nie interesowało się tatuażami. 
Ale w lipcu, gdy pojechaliśmy nad morze zabraliśmy ze sobą książeczkę w której takie cudeńka się znajdowały.  
Chcecie wiedzieć co to takiego?


"Tatuaże. Zabawy z wyobraźnią"

Dziś właśnie o tej książeczce chciałabym Wam coś więcej napisać. Bo uważam, ze to fajna pozycja i z pewnością zainteresuje nie jedną małą dziewczynkę. Moja Alicja była bardzo zadowolona. 

Ale dorzeczy.
W tej niewielkiej publikacji znajdziemy przede wszystkim liczne ciekawe zabawy takie jak:
- rysowanie, 
- kolorowanie,
- szukanie szczegółów,
- zagadki,
- przerysowywanie, 
itp.


Z jakiego powodu te zadania są takie wyjątkowe? 
No cóż. Wszystkie one dotyczą Dzwoneczka i jej przyjaciół z przystani elfów, więc dla małej miłośniczki tych bajeczek nie ma chyba nic wspanialszego. Jednak nie oszukujmy się. Tego typu poleceń znajdziemy całe mnóstwo w różnego rodzaju innych zadaniówkach dla dzieci. Co prawda tamte mają zupełnie inny temat, ale zawsze to coś podobnego, co może zająć naszego malucha na jakiś czas. Poza tym, jak dla mnie tych zabaw jest tu trochę mało. Mojej Ali ta książeczka szybko się skończyła...


Ale na szczęście to nie jedyna zaleta tej publikacji.
Bo na samym końcu znajdziemy tytułowe tatuaże!
To dopiero jest hit! Istne szaleństwo!
Alicja jak już wspomniałam - nigdy nie przywiązywała uwagi do tego typu ozdób, ale w tym przypadku była zachwycona!
Jej kochane wróżki i inne piękne ozdoby były na wyciągnięcie ręki.
A jaka duma ją rozpierała, gdy prezentowała ów dzieła na swoim ciele!
Na prawdę nie da się opisać :)


 Choć nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w tym temacie, to sądzę, ze tatuaże te są dość wytrzymałe. Mojemu dziecku utrzymywały się dość długo na ciele. Na dekolcie dłużej, na rączce ciut krócej, ale ogólnie przez kilka dni spokojnie mogła się nimi cieszyć. Co więcej, są one w bardzo ładnych i żywych kolorkach. A ich użycie jest banalnie proste. 

No i te wzory! Jak dla mnie, tatuaże dołączane do jogurcików i innych tego typu rzeczy nie dorastają im do pięt. Te są po prostu śliczne :) U nas sprawdziły się idealnie!

Wróżki.Tatuaże. Zabawy z wyobraźnią - Disney
Wydawnictwo Zielona Sowa
Cena: 11,69 zł

Dodam jeszcze, że takich publikacji jest znacznie więcej. Nam wpadły w ręce ulubione wróżki Alicji. Ale znajdziecie również tego typu książeczki na przykład z bohaterami bajki:
lub 

Polecam!

1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)