Od kropki do kropki. W kosmosie

Nie wiem jak to jest u Was, ale moje dziecko bardzo lubi zabawę w łączenie kropek. Muszę przyznać, że sama jako dziecko także uwielbiałam taką zabawę. Jednak wtedy nie było takich możliwości jak teraz i mój tata rysował mi w taki sposób na kartce różne rzeczy, a ja miałam frajdę na długi czas!
Moja Alicja również lubi takie zadania. Jak dotąd spotykałyśmy się wielokrotnie z łączeniem kropek w różnych książeczkach z zadaniami dla maluchów, ale pierwszy raz trafiłyśmy na taką oto publikację.
 Od kropki do kropki.
W KOSMOSIE


Wydawnictwa OLESIEJUK

Ta książeczka pełna jest zadania polegających właśnie na łączeniu kropek w odpowiedniej kolejności. Nie ma tu żadnych szlaczków, labiryntów czy szukania różnic. 22 strony łączenia kropek od początku do końca!


 Jednym słowem raj dla mojego dziecka! Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)