Hot - Kot

Jakiś czas temu pokazywałam jak zrobić dziecku przyjemność i zamiast hot doga podać mu Hot pieska :) Dziś podobna wersja, ale tym razem ucieszą się wszyscy miłośnicy kociaków :)


Tutaj potrzebujemy:
  • długą bułeczkę
  • parówkę
  • oliwkę
  • jeden żółty pomidorek
  • jeden czerwony pomidorek lub rzodkiewka
  • plasterek zielonego ogórka
  • szczypiorek
Wykonanie znów bardzo proste, a efekt bardzo fajny :)
Najpierw do naciętej bułeczki wkładamy parówkę. Z przeciętego na pół pomidorka robimy oczka. Oliwkę także kroimy na pół. Jedna przyda nam się jako nosek kotka, z drugiej delikatnie wytniemy małe kółeczka, dzięki którym nasz "futrzak" będzie miał śliczne oczyska :) Z plasterka ogórka przekrojonego na pół robimy kociakowi uszy. I na koniec wąsiki. Ja niestety nie miałam szczypiorku, więc w tym celu posłużył mi ogórek ;) Ale mojemu dziecku i tak bardzo się nasz kotek podobał :)


Pomysł ponownie zaczerpnęłam z książeczki ŚMIESZNE JEDZONKO :)
Mmmm... smacznego :)


1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)