Ptaszki

Dziś pomysł na wesołą i kolorową dekorację do pokoju dziecka. Powiem nieskromnie, że jestem z niej wyjątkowo zadowolona, a zdjęcia, które Wam pokażę, nie oddają całego efektu. 


A chodzi o małe ptaszki wiszące przy żyrandolu w pokoju mojego dziecka. Można je oczywiście wykonać z papieru.  Ja jednak skusiłam się na filc :)

Potrzebujemy zatem:
  • dużo kolorowych skrawków filcu,
  • igłę,
  • nici,
  • maleńkie koraliki,
Z kolorowego filcu wycinamy takie nieco zagięte duże łezki oraz tyle samo takich samych łezek tylko mniejszych. Wycinamy także o połowę mniej dziobków naszych ptaszków. Potem duże łezki zszywamy ze sobą, by ptaszek był trochę sztywniejszy wszywając jednocześnie dziobek, a z mniejszych łezek robimy skrzydełka. Koraliki posłużą nam jako oczka ptaszka :)


Ja zrobiłam sporo maleńkich ptaszków, a że skrawków filcu miałam sporo to wyszły mi w kolorach tęczy :)


Potem wszystkie za pomocą nitki zawiesiłam przy żyrandolu mojej Alicji. Wierzcie mi, że efekt jest rewelacyjny :)

 Polecam!



4 komentarze:

  1. Otrzymałam wyróżnienie – Twój blog jest wspaniały i z przyjemnością przekazuję je wam http://lucyferkiem.blogspot.com/2012/03/eskperymenty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszki cudne, moje motyle niech sie schowają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. I admittedly don't speak any of this language (Polish? maybe?), but I just wanted to stop by and say that the birds are super cute!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)