CANDY

Nasz pierwszy konkurs na Babylandii cieszy się tak ogromną popularnością, że nie możemy wyjść z podziwu. Poczta zasypana różnościami, ale od was nic!!! Zero!!

Hahahaha, ale spokojnie... Nie jesteśmy chytre! Postanowiłyśmy i tak Was obdarować i ogłaszamy Candy - zamiast konkursu. Nagrodą będą oczywiście kolczyki, które oferowałyśmy poprzednio. A dokładnie te:



A jak wiecie, Candy nic nie boli! Nie trzeba nic kombinować, pisać, wymyślać. Wystarczy, że wrzucicie na swojego bloga powyższy banerek z linkiem do tego posta i zostawicie namiary na siebie w komentarzach poniżej. A potem trzeba tylko trzymać kciuki, by w losowaniu 26 maja cieszyć się z wygranej :P
Oczywiście jeśli nie macie bloga też możecie wziąć udział w CANDY. Wystarczy zostawić swój email a komentarzu i też weźmiecie udział w losowaniu.

No to jak, pobawimy się?
Zapraszamy!

ps. Drugi komplecik kolczyków już wkrótce :D


7 komentarzy:

  1. Właśnie miałam spisywać zabawę, ale ok. Candy też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. ewelina_matusiak1@op.pl :) może mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Daria mama bliźniaków Helenki i Dominika :))
    Zapisuję się bardzo chętnie.

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja sie ustawię w kolejce. To mój blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    banerek będzie po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. po słodkości to i ja się ustawiam
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli można to i ja się przyłączę do candy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. stokrota91@buziaczek.pl :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)