Albumy z naklejkami

A ja znów zareklamuje książeczki :P No co ja poradzę, że są naprawdę suuuuper?! :D 

Moje dziecko uwielbia naklejki, i jestem zdania, by zawsze łączyć przyjemne z pożytecznym. Nie kupujemy jej więc żadnych naklejek w sklepach papierniczych by potem oklejała wszystko co tylko możliwe od zabawek po meblach kończąc, lecz inwestujemy w książeczki z naklejkami. A wybór jest naprawdę ogromny!!! Kiedyś już polecałam Wam serię książeczek Niezwykły Świat Zwierząt, jednak od tamtej pory nasza kolekcja znacznie się powiększyła. Nie będę Wam tu pisać o wszystkich, które mamy, ale polecę te, które najbardziej mi się podobają, czyli...
albumy z naklejkami:

Podobnie jak w tamtej serii można znaleźć tu taj naklejki w formie puzzli, domina itp. A do tego jest tam jeszcze wiele różnych innych zadań jak labirynt, czy znajdź 5 różnic. Moje dziecko zakochało się w takich książeczkach. Są one formatu A4, a  cena każdej z nich to 3,90 zł :)
Gdyby ktoś jednak uznał, że książeczki są za duże lub za drogie polecam także...
mini albumy z naklejkami:

 Tutaj zabaw jest niewiele mniej, ale te albumy są formatu A3 i kosztują 2,70 zł :)

Obie serie bardzo nam się podobają. Oczywiście 5/5. Polecam każdemu maluchowi, który tak kocha zwierzątka tak jak moja Ala :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)