Opowiadania dla przedszkolaków i inne

Moje dziecko uwielbia książki. Zwykle czytamy je przed snem, ale nie zawsze. Czasem w ciągu dnia Alicja wyciąga swoje ulubione książeczki i czytamy.

Jedne oczywiście lubi bardziej, inne mniej. Ale przez długi czas hitem w naszym domu były trzy książki Renaty Piątkowskiej
"Opowiadania dla przedszkolaków"


"Opowiadania z piaskownicy"


i
"Piegowate opowiadania"


Wszystkie te książeczki to zbiór krótkich opowiadań, których bohaterem jest kilkuletni Tomek. Autorka w rewelacyjny sposób ujęła różne zdarzenia dnia codziennego w taki sposób, że widzimy je oczami dziecka. Mojej córeczce bardzo się to podobało, niektóre jego spostrzeżenia nawet jej wydawały się zabawne. Opowiadania te są spokojne i bardzo mądre. A do tego ciekawe. Nasze maluchy na pewno nie będą się nudzić przy takiej lekturze. Przyznam, że ja również chętnie po nie sięgałam, a zdarzało się, że podczas czytania śmiałam się do łez. 

Książki te są także pięknie wydane. Mają twarde okładki i są bogato ilustrowane. Każda z książek ma nieco ponad 100 stron i kosztują około 20-25zł. Wydawnictwo BIS.

Mnie i mojej córce bardzo się podobały więc gorąco polecam dla wszystkich brzdąców powyżej 3 roku życia :) Są rewelacyjne i zdecydowanie daje 5/5 :D


1 komentarz:

  1. Czytaliśmy tylko piegowate opowiadania i muszę powiedzieć że są super! :))) Razem z Borysem się nieźle usmialismy :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)