Pisaki z pieczątkami LITTLEST PET SHOP

Ogólnie nie jestem zwolenniczką pisaków. Uważam, że kredki lub farby są dużo lepsze. 
Ale, te pisaki bardzo mi się spodobały. Może dlatego, że moje dziecko również je polubiło.

A mówię o zestawie sześciu pisaków z pieczątkami LITTLEST PET SHOP.
Alicja dostała je w prezencie około 1,5 roku temu i one wciąż są w użyciu. Nie wysychają i nie zużywają się za szybko. A najciekawsze w nich jest to, że posiadają dwie końcówki. Jedną można rysować tak jak zwykłym pisakiem.
Natomiast druga strona to pieczątka. Ale nie taka zwykła do stawiania, tylko końcówka ta obraca się robiąc szlaczek. Każdy z pisaków inny.

To oczywiście ulubione zajęcie mojej Alicji :)

Zabawka z całą pewnością nadaje się dla dzieci w bardzo różnym wieku. Grunt, żeby malec nie chciał takiego pisaka spróbować. Poza tym dzięki takiej konstrukcji dziecko może bawić się pieczątkami nie brudząc się przy tym :)

Koszt pisaków już od 8 złotych. Jak dla mnie się opłaca :) 
I jak zwykle 5/5 ;P


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne, ale mam pytanie ... czy to są zmywalne mazaki ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Na opakowaniu nic na ten temat nie ma, ale ja nigdy nie miałam kłopotu z dopraniem przybrudzonych ubranek nawet piorąc w letniej wodzie, a z rączek również schodzi bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)