Słoik szczęścia :)

Na Facebooku Ania zaprosiła mnie do pewnego ciekawego wydarzenia. Tak mi się spodobało, że postanowiłam się dołączyć. Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w nim cały rok :)


O co chodzi? Co to za wydarzenie?
Jest to "Słoik szczęścia"
Akcja polega na tym, aby każdego dnia przez cały 2016 rok wrzucać do słoiczka karteczki. Na karteczkach zapisujemy coś miłego co przydarzyło nam się danego dnia, coś co wywołało na naszych ustach uśmiech. Nie musi to być nic wielkiego, jakaś drobnostka, jakieś miłe słowo usłyszane od kogoś, jakiś komplement, coś co sprawiło nam przyjemność, coś co zrobiło nasze dziecko, może jakaś nowa umiejętność, jakieś przekręcone słowo? Jestem pewna, że każdego dnia znajdzie się chociaż jedna miła rzecz, którą można by zapisać i włożyć do słoika :)

Jaki ma cel taka akcja? 
Chodzi o to, aby nauczyć się cieszyć z drobnostek, z małych rzeczy, które spotykają nas z pewnością kilka razy dziennie, ale może ich nie zauważamy? Po chwili zapominamy o nich, więc warto zatrzymać je na dłużej, prawda? Po roku weźmiemy nasz słoik, wysypiemy karteczki i przypomnimy sobie wszystkie miłe rzeczy, które nas spotkały :)

Jaki wziąć słoik?
To bez różnicy :) Może to być słoik ozdobny, może być zwykły od buraczków czy ogórków ;) Może być ozdobiony, albo i nie, możecie go opisać, obwiązać wstążeczkami czy też obkleić czymś tak jak ja ;)


Ja znalałam stary słoik "wek" po mojej babci. Słoik jest z 1971 roku i kosztował 300 zł - taka informacja wytłoczona jest na wieczku :) Z samoprzylepnego papieru wycięłam trochę gwiazdek i po prostu poprzyklejałam je dookoła słoika. Na szyjce zawiązałam to co miałam pod ręką czyli jakieś papierki i druciane cieniutkie loczki, które zdjęłam z urodzinowego bukietu kwiatów kilka miesięcy temu ;) Wiedziałam, że do czegoś może się to przydać ;)
Nie jest to jakaś wymyślna ozdoba, ale moim zdaniem słoiczek wygląda ciekawie i mam nadzieję, że będzie godnie przechowywał wszystkie moje dobre wspomnienia :)

Oficjalne wydarzenie na Facebooku znajdziecie tutaj:



1 komentarz:

  1. Extra pomysł!!!!!!!! Chyba tak zrobię. Rewelacja! :)

    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję)!
    Monika

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)