Osuszy, otuli, ogrzeje...

Jakiś czas temu trafiłam na stronę pewnej firmy z artykułami dla maluszków. Odkąd byłam w ciąży uwielbiam zaglądać na takie strony w poszukiwaniu śliczności dla Dominika. Taki wybór, tyle przeróżnych rzeczy. Wiadomo, że chciałoby się kupić tak wiele, ale zdrowy rozsądek z pewnością często nas przed tym powstrzymuje ;) Ale są rzeczy, które przy niemowlakach są niezbędne i dzisiaj właśnie o jednej z takich rzeczy chciałabym Wam napisać.


Mam na myśli ręczniczek z kapturkiem. Według mnie jest to bardzo ważna i przydatna rzecz podczas kąpieli maleństwa. Oczywiście można do wycierania dziecka po kąpieli używać zwykłego ręcznika kąpielowego, takiego jakiego używamy my, ale powiem Wam, że moim zdaniem kapturek naprawdę ma znaczenie, na dodatek takie typowe ręczniczki dla maluszków są kwadratowe, dzięki czemu lepiej można otulić dziecko, no i są po prostu wygodniejsze :)


Ręcznik z kapturkiem
Producent: Baby Things
Rozmiar: 80 cm x 80 cm
Wykonanie: 100 % frotty i bawełny


Pierwsze co ujęło mnie w tym ręczniczku to ta śnieżna biel z przyciągającą wzrok lamówką. Bardzo ładne połączenie, super się prezentuje. Bez żadnych wzorów, kolorowych zwierzątek czy innych dodatków, po porostu śliczna biel i kolorowy akcencik w postaci lamówki. Do wyboru były także inne kolory lamóweczek, ale mi ta w paseczki od razu wpadła w oko :)


Ręcznik ten wykonany jest z miękkiej frotty co jest ogromnie ważne ponieważ skóra maleństwa jest bardzo delikatna i po prostu logiczne jest to, że trzeba ją otulać i wycierać mięciutkim materiałem, a nie czymś sztywnym i szorstkim. Wiem co mówię, miałam przy starszaku (kiedy to jeszcze był malutki) jeden taki ręcznik, co w dotyku był prawie jak papier ścierny. Sama nie chciałabym się takim wycierać, a co dopiero męczyć nim niemowlaczka czy też noworodka. Także nie ma obaw, ten ręcznik jest mięciutki i miły w dotyku, ładnie wchłonie wodę, osuszy naszą pociechę, otuli ją i ogrzeje po kąpieli :)


Ręcznik ten posiada kapturek - tak jak wspominałam na początku, dla mnie jest to istotne, choć moje dziecko nie ma zbyt bujnej czupryny to jednak mimo to lubię kiedy po umyciu główka jest zakryta :) Wspomnieć muszę, że kaptur ten jest dosyć płytki w porównaniu z innymi ręcznikami z jakimi miałam do czynienia. Nie wiem czy to wada czy zaleta. Z jednej strony kiedy dziecko się wierci to kapturek raz dwa spada z główki, z drugiej strony nie opada na twarz i nie zakrywa jej całej tak jak w przypadku innych ręczników, które mieliśmy okazję używać.


Rozmiary tego ręcznika to 80 cm x 80 cm. I tutaj mam mieszane uczucia ponieważ mamy w domu inny ręczniczek, który ma 100 cm x 100 cm i jest to naprawdę wielka różnica w wielkości. Ale taki mniejszy rozmiar nie przeszkadza w niczym dopóki dziecko jest małe, spokojnie się mieści, można je bez problemu zawinąć, otulić. U nas Dominik strasznie wierzga nóżkami więc one praktycznie zawsze znajdują się na wierzchu, bez różnicy czy w mniejszym czy w większym ręczniku ;)


Jeszcze jedną bardzo ważną rzeczą, o której koniecznie muszę wspomnieć jest to, że wszystkie materiały jakie wykorzystywane są do produkcji powstają na bazie materiałów zakupionych tylko u polskich producentów i powstają w polskich fabrykach. Baby Things używa do swojej produkcji tylko materiałów objętych certyfikatem Global Organic Textile Standard (GOTS). Jest on uznawany za światowego lidera w normie przetwarzania wyrobów włókienniczych z włókien organicznych. Myślę, że to ważna sprawa ponieważ świat zalewa "made in China", które bardzo często jakościowo nie nadaje się do niczego, więc dobrze wiedzieć, że to polski produkt. Mamy pewność, że wykonany jest porządnie i z dobrego materiału :)


Ręczniczek ten mamy już od jakiegoś czasu i służy nam bardzo dobrze, po praniu nie traci swojej miękkości co także jest istotne :) Zarówno ja jak i Dominik jesteśmy bardzo zadowoleni i dlatego polecamy go również dla Waszych maluszków :)
Jeśli jesteście zainteresowani zakupem to zapraszam
TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)