Lampion z nietoperzami

Choć tradycja obchodzenia święta Halloween nie jest mi jakoś szczególnie bliskie, to nie ukrywam, że te wszystkie mroczne dekoracje szalenie mi się podobają.
To najlepszy dowód na to, że żadne strachy, potwory, duchy i wampiry wcale nie muszą być straszne. A pokój udekorowany w czerń i biel wcale nie musi wyglądać nudno.

Na naszym blogu było już całkiem sporo pomysłów halloweenowych.
Wszystkie możecie sobie podejrzeć w naszej nowej zakładce

http://babylandiaa.blogspot.com/p/blog-page_16.html
Dziś kolejny pomysł - lampion z nietoperzami.
Już Wam piszę jak go wykonać :)

Aby zrobić taki lampion potrzebujemy:
- słoik,
- świeczkę lub podgrzewacz,
- czarną piankę,
- kartkę papieru, pisak, nożyczki i klej.
Na początku zgięłam kartkę papieru i narysowałam sobie kształt nietoperza. Żeby było ciekawiej zrobiłam to dwa razy - każdy z nietoperzy ma w moim przypadku ciut inny kształt.
Następnie korzystając z moich nowych szablonów wycięłam kilka nietoperzy z pianki. 


Teraz za pomocą dobrego kleju przykleiłam wszystkie kształty do słoika i włożyłam do środka podgrzewacz.


A oto efekt :)


Miłej zabawy!

4 komentarze:

  1. Efektowny ;) Ale mnie w nocy, kiedy jest bardzo ciemno raczej by wystraszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na lampiony ogrodowe :) Przyjęcie urodzinowe dla dzieci przy takich lampionach super sprawa.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)