Kubusiowy słowniczek angielsko-polski

Jestem pewna, że większość rodziców cieszy się, gdy jego pociecha pragnie uczyć się języka obcego. Maluchy mają już pierwsze zajęcie w przedszkolach i do tego grona w tym roku dołączyło moje dziecko. Alicja dotąd nie była zainteresowana nauka języka angielskiego więc nie zmuszaliśmy jej do tego.W końcu ma jeszcze czas. Ale w tym roku sama zaproponowała, że chce uczęszczać na zajęcia, więc... czemu nie?

I tak moja córeczka zdobywa wartościową wiedzę, w której mama ma niewielki udział. Całe życie we wszystkich szkołach katowali mnie językiem niemieckim, i choć wszędobylski angielski nie jest mi zupełnie obcy to i tak bałam się, że moje samokształcenie może jedynie nauczyć ją jakiś złych nawyków w wymawianiu wyrazów. 

I tak oto zmierzam do tego, by polecić Wam fantastyczną książkę wydawnictwa:


pt. "Kubusiowy słowniczek angielsko-polski"


Gdy w nasze ręce trafił ten oto słowniczek byłam wniebowzięta! Ta książka zachwyciła mnie nie tylko treścią ale i piękną szatą graficzną. Jestem pewna, że każdy maluch z przyjemnością będzie z niego korzystał :)


Jak widzicie książeczka ta jest pełna pięknych i kolorowych ilustracji z Kubusiem Puchatkiem i jego przyjaciółmi. Obrazki te nie tylko zdobią książeczkę, ale także ilustrują informacje zawarte w słowniku. Poza tym sprawiają, że ten słownik nie ma takiego typowego poważnego charakteru, a nauka z niego to w większości zabawa :)


A treść? Jak dla mnie jest naprawdę wartościowa. Znajdziemy tu bowiem alfabet i różne słówka, w sam raz dla początkującego ucznia. Oprócz tego są także zdania, z których na wielu przykładach możemy dowiedzieć się jak ów słówka mamy używać. Są także przysłowia i powiedzonka. A wszystko to tłumaczona na język polski. Dodatkowo zarówno literki alfabetu jak i słowa posiadają także informację, jak prawidłowo wymawiać je w języku angielskim :)


Niektóre słowa są ciekawie pogrupowane. Np. znajdując słowo głowa możemy poznać również inne słówka, które są z nią związane, np. ucho, oko, włosy itd. itp.


Dodam jeszcze, że do książki dołączona jest także płyta, która ułatwi naukę poprawnego wymawiania poszczególnych słów w języku angielskim. :)


Słowniczek ten ma niemalże intuicyjny układ. Korzystanie z niego jest łatwe i przyjemne.Ja jestem zachwycona i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie, bym mogła towarzyszyć małej podczas nauki języka angielskiego bez jego pomocy :)

Więcej o książeczce dowiecie się >>TU<< ;)

Oprawa: twarda
Ilość stron: 192
Cena: 46zł ( dostępna >>TU<<)

ZDECYDOWANIE DAJĘ 5/5 I POLECAM!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)