Książki Alicji

Jak wiecie w naszym domu książki pełnią bardzo ważną rolę. Moje dziecko uwielbia swoją biblioteczkę i często przegląda lektury, które się na niej znajdują. Czytamy je i w ciągu dnia, i wieczorem. Alicja zobaczyła, że jest wiele takich, dzięki którym możne wiele się dowiedzieć i to sprawiło, że mała jest jeszcze większym molikiem książkowym niż dotychczas. 
Jakiś czas temu, postanowiła więc zrobić własną książkę!!!


Aby ją wykonać potrzebujemy jedynie:
  • kartek papieru,
  • kredek,
  • zszywek
  • wyobraźni!!!

Pomysł w 100% był mojej córki, wykonanie w 99%. 
Alicja sama wymyślała sobie treść książeczki i po narysowaniu ilustracji biegła do mnie i mówiła mi, co mam pisać na poszczególnych stronach.
Pilnowała mnie także bym na każdej z nich pisała numer strony :P
Na koniec wszystkie strony zszyłam zszywaczem.

I tak powstały dwie książeczki autorstwa małej Alicji R.
"Przygody owieczki"

oraz

"Fajna książka"


Zauważcie, że książka ma stronę tytułową a także na końcu jest kilka słów od autorki ;)

Alicji ta zabawa bardzo się spodobała. 
Już powstają kolejne książki i moje dziecko twierdzi, że na tym nie koniec :P

Taka zabawa to fajny trening wyobraźni dla małego brzdąca. 
A oprócz tego ile frajdy sprawia dziecku własnoręcznie napisana książka!
Polecam :)


6 komentarzy:

  1. Książeczki Twojej córci nadają się do wydania!!!
    I to dokładniej w takiej formie jak są (no może poza dedykacjami dla mamy i babci).
    Ilustracje są przeurocze! Po prostu genialne!
    Cudownie! Możesz być dumna z Alicji! (choć pewnie zawsze jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :)

      Nie wiem czy nadają się do wydania, ale na pewno dla nas są bardzo cenne :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetna książeczka! Mój starszy syn też bardzo lubi rysować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać jak pięknie rozwiniętą wyobraźnię ma Alicja. Brawo dla mamy za pomoc w rozwijaniu jej. Książeczki naprawdę super!
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. super, nie mogę się doczekać czasu, kiedy moja córa będzie tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)