Jak narysować Adama i Ewę?

Moja mała księżniczka uwielbia rysować. Już się nie wyrabiamy z kupowaniem kredek i innych przyborów plastycznych. A kolekcja prac plastycznych stale rośnie.

Jakiś czas temu wpadły nam w ręce dwie fantastyczne książeczki. 


wydawnictwa



Na początku miałam dylemat czy dawać je mojemu dziecku. Bałam się, że jak Alicja zacznie w przedszkolu rysować obnażone postacie to panie mogą to źle odebrać :P Ale w końcu się przemogłam i dałam je córce. I bardzo się cieszę, bo to była dobra decyzja. Moja Ala pokochała te książeczki i bawi się przy nich naprawdę świetnie! Raz jej idzie lepiej raz gorzej, ale wszystko wykonuje samodzielnie co sprawia jej ogromną satysfakcję. A te książeczki są naprawdę fantastyczne. Żyrafka Grażynka konsekwentnie prowadzi malucha prze wszystkie etapy rysowania, natomiast jej towarzysz ptaszek Gwarek swoim zachowaniem rozwesela malucha. Moja Alicja chętnie sięga po te książeczki. Postaci Adama i Ewy mamy w domu coraz więcej. I muszę przyznać, że wychodzą jej one coraz lepsze. Jednak, gdy tworzy własne rysunki, jej postacie nie biegają z listeczkami przy intymnych częściach ciała, więc moje obawy były nie potrzebne. A zabawa - rewelacyjna!!!

A oto efekt Alicji pracy :)


Moja ocena 5/5 i polecam!



1 komentarz:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie sobie radzi :) Może i mojemu Mateuszowi by się spodobało, póki co ćwiczymy jakiekolwiek rysowanie, bo w ostatnim czasie jakiekolwiek "piśadła" tak jakby go gryzły.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)