Spodnie Artysty Malarza :) Bluzka fana motoryzacji :)

Jakiś czas temu trafiłam na pewną stronę z ubraniami dla dzieci. Od pierwszego spojrzenia wiedziałam, że to coś innego, zdecydowanie wyjątkowego! Nie myliłam się. Po przejrzeniu całej oferty stwierdziłam, że jestem zakochana, zdecydowanie zakochana ;)

Mowa o firmie 

Kids Mob założone zostało przez mamę, która miała nie tylko pomysł, ale także odwagę, aby ruszyć z czymś własnym, wprowadzić w życie to o czym marzyła i do tego wyszło jej to wspaniale. Kids Mob to wyjątkowa moda, której nie znajdziemy we wszystkich sklepach i nie zobaczymy na co drugim dziecku. Te ubrania są inne, z pewnością niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju ;) Przynajmniej ja z czymś takim spotkałam się po raz pierwszy i od razu wiedziałam, że spodoba się to także Nikodemowi.


Dzisiaj pokażę Wam spodnie oraz bluzkę, które od razu wpadły mi w oko. Kiedy na nie spojrzałam to uśmiech pojawił się na mojej twarzy! Spodnie Artysty Malarza to bez wątpienia coś dla mojego dziecka. W końcu z niego prawdziwy artysta ;) Bluzka Cars także idealnie do niego pasuje. Nikodem to fan wszystkich aut! Oczywiście spytałam się najpierw Nikodema czy mu się te rzeczy podobają, czy by je chciał? I wiecie co? Ucieszył się ogromnie i także od razu wybrał właśnie te wzory ;)


Tak naprawdę nie specjalnie wiem co napisać, bo przecież wystarczy spojrzeć na te rzeczy - są świetne! Dziecko moje zachwycone, a to najważniejsze ;)



Zarówno spodnie jak i bluzeczka są zdecydowanie mega wygodne. Są luźne, nie krępują ruchów dziecka, można w nich biegać, skakać, wspinać się, kucać, siadać i co tylko jeszcze wymyślicie, a i tak będzie dziecku wygodnie ;)



przewiewne i elastyczne. Powiem Wam, że nieco zdziwiłam się kiedy otrzymałam przesyłkę. Nie wiem czemu, ale byłam pewna, że rzeczy te wykonane są z bawełny. Tak założyłam na samym początku i do głowy nie przyszło mi, że jest inaczej. A tu się okazuje, że 97% to poliester, a 3% elastan. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale powiem Wam, że bawełniane spodnie, na przykład dresowe niszczą się u nas ekspresowo. Wypchane kolana, przetarcia, dziury... Tutaj narazie nic takiego nie zauważyłam :)


Porządne wykonanie to zdecydowanie plus, o którym koniecznie muszę wspomnieć. Szyte w Polsce więc wiadomo, że musi to być porządna robota :) Wszystkie zszycia są mocne i solidne. Po praniu nic się nie rozpruło, żadne szwy nie puściły, żadne nitki nie powychodziły... Jestem pewna, że przez długi czas nic nam się nie popruje, nie powyciąga, ani nie pomechaci i ubranka posłużą na długo. Bez wątpienia po Nikodemie przejmie je także młodszy brat ;)


 Nadruk na tych rzeczach także zasługuje na wspomnienie o nim ;) Bardzo fajne jest to, że nie widnieje jedynie na środku ubranka czy też na poszczególnych elementach odzieży ale na calutkim materiale. To podobno nazywa się metoda 3D full print czyli pełny nadruk. Jest on gładki, nie wyczuwalny i nie ma obaw, że zetrze nam się czy też spierze jak na przykład jakieś naprasowanki. A poza tym grafika ta wygląda jakby była trójwymiarowa. Samochody na bluzce są tak rzeczywiste, ze niemalże wyjeżdżają z brzuszka mojego Nikodema, natomiast spodnie wyglądają jakby naprawdę zostały oblane kolorową farbą ;)





No i wzory. Mega niepowtarzalne wzory! Każdy znajdzie coś dla siebie. Fani motoryzacji, majsterkowania, słodkości, kotów, psów, chipsów, owoców... Do wyboru do koloru :) A najlepsze jest to, że są one takie nietypowe, zupełnie inne od tego co możemy znaleźć w sklepach, co widzimy na ulicach. Nasze dziecko z pewnością będzie się wyróżniać :) Ja jestem zachwycona!




T-shirt Cars - 69,99 zł
Spodnie Artysty Malarza - 109,99 zł





4 komentarze:

  1. Wow! Superowo zdjęcia wyszły. Dziękujemy za świetny artykuł!
    Ewa
    Kids Mob

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kolorowe, muszę zapisać sobie tą stronę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubrania - mam nadzieję, że te nadruki są trwałe bo chyba zamówię to z autami :) Imieniny się zbliżają

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)