Telefon dla smyka

Skoro już jestem przy piance, pokażę Wam inny, choć podobny pomysł z jej wykorzystaniem.
Tym razem kolejny hit w naszym domu.
Bo choć moja Alicja za prawdziwymi telefonami komórkowymi nie przepada, tak ten uwielbia. 

Żeby go wykonać potrzebujemy:
  • piankę w kolorze czarnym, białym i zielonym,
  • dobry klej,
  • nożyczki,
  • niezmywalny pisak.

Najpierw z pianki wycięłam wszystkie niezbędne elementy. Mój telefon zrobiłam wzorując się na pewnej książce, którą widziałam w księgarni. Niestety nie kupiłam jej, i teraz żałuję... ale była super :P


Ale można oczywiście zrobić komórkę podobną do tej, którą w danym monecie posiadamy :)

Przy tworzeniu naszego telefonu miała swój udział również moja Ala. To ona rysowała wszystkie szczegóły i wypisała cyferki :) Wycinanie i sklejanie (tym bardziej takim klejem) to nie jej działka. Przynajmniej jeszcze nie teraz...


 Potem wystarczy tylko posklejać wszystko w odpowiedniej kolejności.


Ja w tym przypadku również skleiłam ze sobą dwie części tła, by nasz telefon był nieco sztywniejszy.


W książce, o której wcześniej wspomniałam, ów telefon służył jako etui na długopisy. Chciałam też spróbować. Przyznam szczerze, że efekt jest fajny, ale...


...moje dziecko i tak woli zabawkę, bez której się teraz nie rozstaje :)

 Polecam :)

1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)