Ubieramy małe stopki :)

Możecie mi wierzyć lub nie, ale kiedy Nikodem był malutki, nie mogłam pojąć po co noworodkowi czy też niemowlaczkowi leżącemu w wózeczku zakłada się na wyjście buciki... Przecież dzidziuś nie chodzi, nie staje nawet, baaa takie maleństwo to nawet jeszcze nie siedzi, więc po co mu buty? Taka byłam "zacofana" w swoich poglądach ;) Teraz powiem szczerze, że jestem innego zdania! Bo podobno tylko krowa poglądów nie zmienia, prawda ;) ?
Więc pokażę Wam zaraz coś malutkiego, ślicznego, co na synka mojego brzuszkowego już czeka :)
Czyli post z serii "uzupełniamy wyprawkę dzidziusia" :)


Buciki piękne, słodkie, malutkie, w pudełeczku zamknięte czekają na swojego nowego małego właściciela :) Ale jeszcze troszkę poczekać będą musiały. Ja natomiast nie mogłam się powstrzymać i koniecznie pokazać Wam je muszę już teraz :)



Buciki, które zamieszkały w naszym domku są przeznaczone dla noworodków i niemowląt.
1. Każde bez wyjątku szyte są ręcznie z naturalnej 100 % skóry


2. Skóra, z której wykonane są buciki jest garbowana i farbowana bez użycia jakichkolwiek szkodliwych substancji. Czyli zupełnie zdrowo i bezpiecznie, a to przecież najważniejsze dla nas rodziców :)


3. Buciki te są zupełnie mięciutkie dzięki czemu maleństwo może majtać swoimi małymi stopkami i nic go nie krępuje :)


4. Dzięki temu, ze nie mają żadnych ostrych elementów, ani grubych, sztywnych szwów z całą pewnością nie będą obcierać delikatnej nóżki dziecka


5. Są naprawdę leciutkie - ważą zaledwie 20 gram :)


6. Skóra, z której wykonane są buciki "oddycha" dzięki czemu nóżka dziecka nie poci się i nie męczy w bucikach. Jednocześnie pytki naszego maleństwa z pewnością nie zmarzną :)


7. Bardzo ładny krój, taki poważny, elegancki, pasujący zarówno do jeansów, dresów czy też w przypadku dziewczynki do sukienki i rajstopek :) Już nie mogę doczekać się kiedy mój synek je założy!


8. Dzięki rzepowi buciki można otworzyć naprawdę szeroko i z łatwością założyć dziecku na nóżkę. Nie trzeba męczyć dzieciątka i wpychać mu bucików na siłę.


9. Duży wybór kolorów zarówno dla dziewczynki jak i chłopca. Niektóre z bucików mają na rzepie delikatną ozdobę w postaci kółeczka, gwiazdki lub kwiatka co jest bardzo ładnym i jednocześnie niezbyt rzucającym się w oczy dodatkiem :)


Nasze buciki czekają jeszcze na swojego małego właściciela, który siedzi jeszcze w moim brzuszku, ale powiem Wam szczerze, że już nie mogę się doczekać zarówno synusia jak i tego kiedy będę mogła zobaczyć butki na jego małych pytkach :)



Ale to jeszcze nie wszystko, bo w ofercie sklepu oprócz masy cudnych bucików dla dzieciaków w różnym wieku dostępne są takie bardzo fajne i pomysłowe miarki do mierzenia stopek dziecka, które moim zdaniem także godne są uwagi. Dzięki takiej miarce bez problemu dostosujemy rozmiar nóżki dziecka do bucików firmy Bobux. Wystarczy przyłożyć stopę dziecka tak, aby pięta dotykała jej końca, a następnie przesunąć suwaczek do dużego paluszka i już wiemy jakie buciki będą najbardziej odpowiednie na naszego maleństwa ;) Wielka stopa mojego Nikodema z ledwością zmieściła się na tą miarkę, ale zdjęcie zrobiłam, aby pokazać Wam jak to wygląda ;)



Buciki new born - 119 zł
Miarka fit wizard - 15 zł



5 komentarzy:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)