Kalendarz adwentowy - DZIEŃ 7

Kolejny dzień oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia, 
oraz kolejna kartka w naszym kalendarzu adwentowym.

KALENDARZ ADWENTOWY


A co dzisiaj się u nas działo?


DZIEŃ 7

Alicja już bardzo ładnie radzi sobie z pisaniem, więc coraz częściej ją w ten sposób wykorzystuję. Dla niej to świetna zabawa, a ja cieszę się, że moje dziecko z taką przyjemnością ćwiczy pisanie. Ostatnio regułą jest, że to Ala robi nam listę zakupów. A dziś... moje dziecko wypełniło kartki z życzeniami dla dalszej rodzinki i znajomych :)
~Ania mama Alicji i Natalki


Nikodem nie może doczekać się kiedy ustroimy choinkę :) Cały dzień dopytywał czy już dzisiaj tatuś mógłby przynieść naszą choineczkę z piwnicy ;) Powiedziałam, że jeszcze troszkę, myślę że tak za 1,5 tygodnia będzie idealnie, więc jedynym wyjściem, aby choć trochę zadowolić moje dziecko było pozwolenie mu pokolorować taką choinkę choć na karteczce. Zawsze to jakieś pocieszenie dla niego ;)
~Marta mama Nikodema

1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)