Wróżki

Moje dziecko wierzy we wróżki. Czasem opowiada mi, że jakieś widziała, lub bawi się, że z nimi rozmawia. Często też (to chyba za sprawą Disney'owskiej bajki "Dzwoneczek") tłumaczy sobie wiele zjawisk zachodzących w przyrodzie, że to z pewnością ich zasługa... Podoba mi się to. Ja w jej wieku wierzyłam w istnienie krasnoludków ;)

Postanowiłam więc dorobić dwom laleczkom mojej córci skrzydełka, by mała mogła od czasu do czasu robić z nich wróżki. Widziałam to kiedyś gdzieś w necie i szalenie mi się spodobało. Jest okazja wykorzystać ten pomysł :)

Potrzebujemy:
  • białych kartek,
  • drukarki,
  • laminarki,
  • kolorowych kredek,
  • dziurkacza,
  • dwóch kreatywnych drucików.

Na początek warto poszukać w internecie jakiś fajnych szablonów motylków. Mnie udało się znaleźć kilka ciekawych, ale wybaczcie - nie zapisałam adresu strony :(


Każdy z szablonów drukujemy podwójnie i dajemy naszemu brzdącowi, żeby je pokolorował według własnego uznania. Oto moje dziecko i jej twórczy bałagan ;P


Następnie wycinamy nasze dzieło i składamy ze sobą, tak by kolorowe strony były na zewnątrz i laminujemy nasze motylki :)


Potem wycinamy je ponownie i robimy cztery dziurki, możliwie jak najbliżej siebie (choć to niestety nie łatwe :/ )


Na koniec przeciągamy przez dziurki  drucik kreatywny tak by tworzył szelki dla lalki, a końce wyginamy u góry jak czułka motylka. I tak ubrane laleczki wyglądają jak prawdziwe wróżki :)


Miłej zabawy ;)


1 komentarz:

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)