Robocik

Nie wiem jak jest u Was, ale u nas nie zawsze ja jestem pomysłodawcą zabaw plastycznych... W domu mamy specjalne pudło z rzeczami, które można będzie wykorzystać do stworzenia czegoś z niczego ;) Jakiś czas temu mój synek bardzo mnie zaskoczył, bo korzystając z tego zbioru zupełnie sam wymyślił i wykonał nową zabawkę!

Do zrobienia robocika wykorzystał:
- pudełko po deserku Monte
- papier techniczny
- pisaki
- cyrkiel
- nożyczki
- klej

Mateusz z papieru wyciął ręce i głowę robota. Pisakami narysował szczegóły - oczy, buzię itd.
W pudełku po Monte sam (!) wyciął dziurki za pomocą cyrkla, a następnie włożył w nie przygotowane ręce i głowę.
Na koniec przykleił pudełko do kartki pomalowanej na zielono :)

Jako że zostały mi przedstawione jedynie ostateczne efekty to nie mam zdjęć z poszczególnych etapów przygotowywania zabawki. Ale myślę, że powyższa instrukcja wraz ze zdjęciami gotowego robota na pewno Wam wystarczy :)
głowa
w ten otwór Mateuszek włożył głowę robota
a tak umocował ręce...
robot w całej okazałości :)

Robocik może i nie grzeszy urodą, ale dla mnie jest dowodem na to, że warto pobudzać wyobraźnię i kreatywność dziecka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)